جلسه تشریح و توجیه برنامه های ابلاغی1398 برگزار شد

برگزاری جلسه تشریح و توجیه برنامه های ابلاغی سال 1398

جلسه تشریح و توجیه برنامه های ابلاغی سال 1398 در سالن جلسات حوزه امام محمد باقر (ع) برگزار گردید
کد خبر: ۹۱۳۳۱۱۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

 به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, جلسه تشریحی و توجیهی ابلاغ برنامه های سال 1398 بسیج کارمندان استان با حضور فرماندهان حوزه های کارمندی سراسر استان در روز دوشنبه مورخ :1398/02/9در محل حوزه امام محمد باقر (ع) برگزار گردید . در این مراسم سرهنگپاسدار برزو شریفی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان ضمن خیر مقدم به حضار به تشریح و تبیین مهم ترین اهداف و سیاست هایبرنامه ها سال 1398 پرداختند.

وی یکی از مهم ترین اهداف برنامه های سال 1398 رااثر بخشی بیرونی آن عنوان نمودند و برکیفیت بخشیدن و تاثیر گذار بودن برنامه هاتاکید نمودند ، ایشان یکی از مهم ترین برنامه های اثر گذار و با کیفیت سازمان بسیجکارمندان را برگزاری میز خدمت در روستاهای محروم - حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردارعنوان نمودند و این برنامه ها را به عنوان طرح اعتلاء سال 1398 این سازمان برایحضار و شرکت کنندگان برابر دستورالعمل های ابلاغی تشریح و تبیین نمودند ، و بااستفاده از پاور پوینت هدف از اجرای طرح و نحوه برگزاری آنرا برای فرماندهان حوزهها تشریح نمودند . وی یکی از اهداف برگزاری این طرح را رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی عنوان نمودند .

سپس در ادامه مراسم مدیران : نیروی انسانی– بررسی وتحلیل - فرهنگی اجتماعی و برنامه ریزی سازمان به تشریح برنامه های خود پرداختند. و در پایان فرماندهان محترم حوزه های کارمندی به بیان مهم ترین نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

ارسال نظرات