خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: خوشبختانه مشارکت مردمی برای کمک به سیل زدگان ادامه دارد و در حال حاضر شاهد حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم در قالب گروه های صنفی و شغلی و اجتماعی در این زمینه هستیم.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۱۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرزاد فرهادی در بازدید از پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان در شهر قزوین با تقدیر از مشارکت مردم در کمک رسانی به سیل زدگان بیان کرد: خوشبختانه مشارکت مردم در کمک به سیل زدگان از ابتداء امید بخش بود و نشان داد که مردم علیرغم مشکلات مختلف در زندگی، هیچ گاه یکدیگر را فراموش نمی کنند.
وی ادامه داد: شاید در اخبار و رسانه ها از سیلابی سخن گفته شد که خانه هایی را با خود برد و برخی از مردم را دچار مشکلات سختی کرد ولی آنچه بدان کمتر پرداخته شد و شاید هم به اندازه لازم بدان توجه نشد موضوع سیل مهربانی مردم است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: مردم به واسطه تحریم های ظالمانه با سختی های مختلفی روبرو هستند ولی علیرغم این موضوع مهم، در اجابت امر الهی در رسیدگی و دستگیری از نیازمندان حضور پررنگی داشتند و نشان دادند که آنها نیز شیطنت و بی توجهی به دیگران را تحریم می کنند و به فریاد هموطنانشان می رسند.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشارکت مردمی برای کمک به سیل زدگان ادامه دارد و در حال حاضر شاهد حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم در قالب گروه های صنفی و شغلی و اجتماعی در این زمینه هستیم.
فرهادی با اشاره به برخی کمک ها گفت: به عنوان نمونه اهالی روستای نیریج بخش مرکزی آوج بیش از 98 میلیون تومان کمک شامل کالاهای اساسی، کاربردی و ضروی مناطق سیل زده را در قالب دو کامیون جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال کردند.
وی اضافه کرد: پرسنل اداره گمرک شهرستان البرز نیز بیش از سه میلیون تومان، مدیرعامل شرکت الکترود پارس نیز سه میلیون تومان و دانش اموزان مدرسه حضرت زینب یک دستگاه نیسان حاوی مواد غذایی و کالهای ضروری و 400 هزار تومان وجه نقد را برای یاری سیل زدگان کمک کرده اند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: تاکنون حدود سه میلیارد و 800 میلیون تومان کمک مردم در پایگاه های و مراکز نیکوکاری جمع آوری شده که در قالب 29 دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین برای سیل زدگان ارسال شده است.
وی یادآورشد: دریافت کمک های مردمی همچنان ادامه دارد و تلاش می کنیم تا بیشتر کمک ها را به سمت کمک برای تعمیر، بهسازی و نوسازی مدارس سوق دهیم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها