خبرهای داغ:
شب های ماه مبارک رمضان؛

دوره تربیت «پژوهشگر دین و سلامت» در مشهد برگزار می شود+ جزئیات ثبت نام

دومین دوره تربیت پژوهشگر دین و سلامت به همت موسسه علمی پژوهشی الهادی(ع) و با همکاری هیئت اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، شب های ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۰۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین صافدل، دبیر هیئت اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد از برگزاری دومین دوره تربیت پژوهشگر دین و سلامت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

دبیر هیئت اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی حوزه علمیه خراسان با بیان این که این هیئت از آبان 97 فعالیت خود را آغاز نموده و تا کنون 8 نشست و 53 جلسه تخصصی در موضوعات فقه پزشکی، فرآورده های حلال و طب اسلامی برگزار کرده است، افزود: تاکنون 25 نفر از طلاب و پژوهشگران فعال موفق به اخذ گواهی آموزشی نخستین دوره تربیت پژوهشگر سلامت و سبک زندگی شده اند.

وی ضمن اشاره به برگزاری دومین دوره تربیت پژوهشگر دین و سلامت گفت: موسسه علمی پژوهشی الهادی(ع) با همکاری هیئت اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، در راستای معرفت افزایی و تبیین افق های علمی در مسائل مستحدثه حوزه سلامت، اقدام به برگزاری دومین دوره تربیت پژوهشگر در این حوزه نموده است.

حجت الاسلام صافدل با بیان این که این دوره در قالب 24 نشست تخصصی و با تبیین موضوعات مستحدثه فقه پزشکی، از دوشنبه 16 اردیبهشت تا 13 خرداد98 در شب های ماه مبارک رمضان از ساعت 22 الی 24 در موسسه علمی پژوهشی الهادی(ع) برگزار می شود، عنوان کرد: طبق سنوات گذشته از ساعت 22 مراسم دعا و سخنرانی و از ساعت 23 نشست های علمی برگزار می شود.

http://media.hawzahnews.com/Original/1398/02/10/IMG23282898.jpg

دبیر هیئت اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: در این دوره حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد عندلیب همدانی از 16 تا 22 اردیبهشت به مدت 9 جلسه با موضوع «تطبیق قاعده لاحرج در فقه پزشکی»، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد قاینی از 25 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه به مدت 8 جلسه با موضوع «تطبیقات قاعده الزام در فقه پزشکی» و حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین شوپایی از 7 الی 13 خرداد به مدت 7 جلسه با موضوع «جراحی زیبایی از منظر فقه» به بحث و تبادل نظر می پردازند.

وی در ادامه «ارائه گواهینامه شرکت در دوره»، «حمایت از مقالات علمی مرتبط با موضوعات فوق جهت انتشار در فصلنامه تخصصی» و همچنین «مشاوره موضوعات کاربردی پایان نامه سطح 3 و 4 در موضوعات مرتبط با فقه پزشکی» را از جمله مزایای شرکت در دومین دوره تربیت پژوهشگر در حوزه دین، سلامت و سبک زندگی عنوان کرد.

شایان ذکر است؛ علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و حضور در دوره از طریق لینک ثبت نام دوره در سایت حوزه علمیه خراسان به نشانی http://www.hozehkh.com اقدام و یا مشخصات خود را به سامانه پیامک 100013971397 ارسال کنند؛ مکان برپایی این دوره نیز موسسه علمی پژوهشی الهادی(ع) واقع در مشهد، خیابان آیت الله بهجت، بهجت 8.1، پلاک 415می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار