امام جمعه شهرستان نظرآباد در گفتگو با «بسیج»؛
امام جمعه شهرستان نظرآباد با بیان اینکه پیشرفت جوامع به دست اساتید خوب محقق می‌شود گفت:شهید مطهری نمونه بارز استاد دانشمند و عزم ملی است.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۰۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت ‌الاسلام والمسلمین موسوی در حاشیه برنامه عقیدتی سیاسی که به همت دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد برگزار شد در گفتگو با خبرنگار بسیج  اظهار داشت : شهید مطهری یک الگوی بلند اندیشه اسلامی و عملی است و در مدت کوتاه حضور خود در جامعه قبل از شهادتش بالاترین خدمات را به جامعه ارائه داد. 

شهید مطهری نمونه بارز استاد دانشمند و عزم ملی است

وی با اشاره به اینکه در هیچ یک از ادیان الهی به اندازه اسلام در مورد جایگاه معلم مطلب نیامده و این جایگاه از نظر اسلام بسیار ارزشمند است گفت: در موضوع علم نیز هر علمی که برای انسانیت مفید‌تر باشد، جایگاه مهمتری دارد.

امام جمعه شهرستان نظرآباد با بیان اینکه انسان در بین مخلوقات عالم از همه اولی‌تر است و هر چه که در مسیر تکامل انسان قرار بگیرد، مهم می‌شود افزود: کار معلمی در مسیر تکامل انسان است و به‌همین دلیل جایگاه بسیار بالا و مهمی دارد.

شهید مطهری نمونه بارز استاد دانشمند و عزم ملی است

حجت ‌الاسلام والمسلمین موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره اندیشمند فرزانه آیت الله شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری اندیشمندی بود که هرچه از شهادت آن بزرگوار می گذرد خدمت آن شهید فرزانه در حوزه فرهنگی و دینی بیشتر نمایان می شود.

شهید مطهری نمونه بارز استاد دانشمند و عزم ملی است

لازم به ذکر است در پایان این مراسم به پاس قدردانی از زحمات جمعی از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه ناحیه نظرآباد که در طول سال همکاری داشتند تجلیل بعمل آمد.

شهید مطهری نمونه بارز استاد دانشمند و عزم ملی است

ارسال نظرات