خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات با اعلام برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: ھمایش"حکمت مطهر" در قاین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۰۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تاسیس شد. ودر طول حیات پر از خیر و برکت خود در حفاظت و صیانت از اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب شکوهمند اسلامی توفیقات چشمگیری داشته است.

وی افزود: روزگاری پاسداران این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس با تمام وجود در مقابل دشمن بعثی ایستاده و از کیان انقلاب اسلامی و ایران عزیز حفاظت کردند و هنوز چهره پاسداران به خون غلطیده و پوست از بدن جدا شده در مبارزه با جبهه نفاق و منافقین در خاطر مردم عزیز ایران پایدار و ماندگار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاین ادامه داد: رشادت ها و دلاوری های پاسداران در عرصه های مختلف نظامی، فرهنگی، اجتماعی و جنگ تمام عیار دشمن علیه ملت و انقلاب عزیز اسلامی بی بدیل و ماندگار بوده است و جبهه استکبار شکست های مختلفی اعم از دستگیری سربازان آمریکایی در خلیج فارس و زیر کشیدن پهپاد پیشرفته آمریکایی و شکست عناصر فریب خورده آنان یعنی داعش خبیث در سوریه و عراق را تجربه کرده است.

حجت الاسلام ملک آبادی بیان داشت:سپاه پاسداران در جبهه های داخلی خدمتگذاری و ایجاد امنیت را سرلوحه کار خود قرار داده است و شهدای عزیزی را در اره ایجاد پایداری و امنیت تقدیم انقلاب اسلامی کرده  و در مشکلات خدمتگذار مردم بوده است که همه این توفیقات و دستاوردها در عرصه های مختلف مرهون روحیه معنوی و ولایت مداری پاسداران انقلاب اسلامی که خواسته مهم فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) از سپاه پاسداران است می باشد.

وی در ادامه گفت: برای رشد و تعالی روحیه معنوی الهی و ولایی پاسداران انقلاب اسلامی برنامه های مختلف عقیدتی و بصیرتی در سپاه پاسداران صورت می گیرد که تبلور آن در سالگرد شهادت شهید مطهری که حضرت امام(ره) ایشان را حاصل عمر خود معرفی نموده اند می باشد و لذا سالگرد شهادت این شهید بزرگوار در سپاه و بسیج به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاین با اشاره به این که 150 برنامه در طول هفته  عقیدتی سیاسی برای تعمیق معنویت و بصیرت و ولایت مداری در سطوح مختلف بسیج و سپاه برگزار خواهد شد گفت: دیدار با ائمه جمعه در شهر قاین و شهر های تابعه،غبار روبی مزار شهدا،نواخته شدن زنگ سپاس معلم،دیدار باخانواده شهدا فرهنگی و فرهنگیان باز نشسته از جمله برنامه هایی است که به صورت مشترک با اداره آموزش و پرورش در هفته معلم وهفته عقیدتی سیاسی برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام ملک آبادی برگزاری حلقه های شجره صالحین با موضوع شهید مطهری،برگزاری مسابقات کتابخوانی،برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان و پایوران بسیج،تقدیرو سپاس از معلمین مدارس امام حسین(ع) ،محفل انس با قران،برگزاری نشست های روشنگری با عنوان اندیشههای شهید مطهری و.. را از اهم برنامه های این هفته برشمرد وگفت: برنامه محوری هفته عقیدتی سیاسی روز پنج  شنبه 12 اردیبهشت با عنوان "همایش یاد مطهر" با حضور هادیان سیاسی ،مربیان عقیدتی سیاسی و .... با سخنرانی سردار احمدی برگزارخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها