مصطفی برزگر
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛
فرمانده انتظامی ایلام از کشف داروی غیرمجاز دامی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۰۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "نورعلی یاری"، فرمانده انتظامی استان ایلام در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید و برابر اخبار دریافتی، مبنی بر انتقال داروی غیر مجاز به شهر ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سلامت غذایی جامعه برای پلیس موضوعی بسیار حساس و مهم است، افزود: کارآگاهان پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با تلاش بی وقفه موفق به کشف محل دپوی داروهای غیرمجاز دامی شدند.

یاری تصریح کرد: پس از شناسایی متهم و با هماهنگی مقام قضائی مأموران پلیس آگاهی به همراه کارشناسان اداره دامپزشکی استان، از محل انبار داروها بازرسی کردند که مقدار ۷۰۲ کیلوگرم پودر دارویی و تعداد ۲۳۱ هزار و ۲۰۶ عدد انواع داروی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته دامی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به این که محل انبار داروها پلمب شده است، بیان کرد: طبق نظریه کارشناسان غذا و دارو ارزش ریالی این داروها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

سردار یاری در پایان با بیان اینکه پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحت رسیدگی است، گفت: قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به صورت شبانه روزی با حساسیت بالا در پی برخورد قاطع با سودجویان این عرصه است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

ارسال نظرات