فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و باید با تمام ظرفیت در این عرصه حضور داشته باشیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات مسؤولان را به مردم گزارش دهیم.
کد خبر: ۹۱۳۳۰۹۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم معارفه مدیر جدید دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز امروز با حضور عباس توانگر قائم مقام خبرگزاری فارس، رضا سیفی سردبیر استان ها و جمعی از مسؤولین و اصحاب رسانه استان برگزار شد.

اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ فرهنگی هستند

عباس توانگر، قائم مقام خبرگزاری فارس با بیان اینکه این رسانه موفق شده است خبرگزاری برتر کشور شود و تمام تلاش خود را برای رقابت با رسانه های جهانی به کار می گیرد، عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، امروز رسانه، مهمترین ابزار جنگ فرهنگی بوده و تأثیرگذاری آن از موشک و بمب اتم بیشتر است.

قائم مقام خبرگزاری فارس افزود: با توجه به اینکه یکی از ضرورت های رسانه، تبیین و روایت گری است و در برخی مواقع روایت ناصحیح از موضوعات مطرح می شود، خبرگزاری فارس نیز اقدامات و انتشار مطالبی که جنبه تبیینی دارند را افزایش داده است.

سردار دکتر سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در حاشیه معارفه مدیر جدید دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز در دیدار با قائم مقام خبرگزاری فارس ضمن اشاره به اهمیت موضوع اطلاع رسانی صحیح گفت: بخش مهمی از جنگ فرهنگی ما با دشمن در حوزه رسانه است و دشمن تلاش می کند تا با القای شایعات و اخبار ناصحیح مردم ما را از نظام اسلامی دلسرد کند و یک رسانه انقلابی باید با اطلاع رسانی دقیق و شفاف جلوی عملیات روانی دشمن را بگیرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و باید با تمام ظرفیت در این عرصه حضور داشته باشیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات مسؤولان را به مردم گزارش دهیم.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری اصحاب رسانه از آن ها خواست فریب عملیات روانی دشمن را نخورند و در انتشار اخبار به صورت صحیح و منصفانه دقت نظر لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات