۲۰ عنوان برنامه درهفته عقیدتی سیاسی درسپاه دیواندره برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۰۸۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی با اشاره به ۱۲ اردیبهشت ماه شهادت شهیدمرتضی مطهری که به عنوان هفته عقیدتی سیاسی درسپاه وبسیج نامگذاری شده است ضمن پاسداشت این هفته ازاجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت این هفته دراین شهرستان خبرداد.

وی در ادامه  افزود: اصل مهم و مورد توجه در سپاه اخوت و برادری است، همگی سعی داریم در کنار آموزش نظامی از تعلیم اعتقادی و عمق بخشیدن به باور‌های دینی نوجوانان و جوانان غافل نباشیم.

منتشلو ادامه داد:مراسم بزرگداشت شهید مطهری، برپایی محفل روشنگری در حوزه ها وپایگاه‌های بسیج، تجلیل ازنخبگان بسیج، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، غبار روبی مزار شهدا، دیدار باخانواده‌های معظم شهداهشت سال دفاع مقدس، دیدار با ائمه جمعه شهرستان و... را بخشی از این برنامه‌ها برشمرد.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد:سپاه پاسداران با سه رکن انقلابی گری، اخلاص معنوی و شجاعت توانسته است چهل سال در مقابل دشمنان بایستد واین حرکت سپاه یک حرکت جهادی است و توانسته با روحیه مقاومت و ایستادگی نقشه‌های شوم دشمنان را در منطقه با شکست مواجه کند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات