نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:
حسین هاشمی تختی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شما دانشجویان آینده سازان و افسران آگاهی و بصیرت ایران زمین هستید.
کد خبر: ۹۱۳۳۰۸۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حسین هاشمی تختی نماینده مردم  هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه مراسم تجلیل از برترین فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان هرمزگان در سال تحصیلی 98-97 ضمن خیر مقدم و تبریک روز ملی خلیج فارس و اعیاد شعبانیه گفت: شما دانشجویان آینده سازان و افسران آگاهی و بصیرت ایران زمین هستید.

هاشمی تختی، در ادامه افزود: ما امروزه در وضعیتی قرار داریم که دشمن در تمام زمینه ها برای ضربه زدن به ما برنامه ریزی کرده است مسئولیت شما فرهیختگان آگاه بودن و دشمن شناسی است دشمن از یک لحظه خود برای ضربه زدن و ناکامی شما دانشجویان عرصه های علمی و فرهنگی غافل نخواهد بود .

نماینده مردم  هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گاهی تشخیص مسیر و درک واقعیت ها برای ما سخت است اما محکم ترین ابزار مردم خوب ایران این  است که همیشه پشت نظام و رهبر خود هستند مقام معظم رهبری همیشه توانسته اند با سخنرانی های خود تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کند و ما را از خواسته های شوم دشمنان آگاه سازد و ما ملت ایران مانند همیشه باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

حسین هاشمی تختی، اظهار داشت: این هنر سپاه پاسداران است که جبهه جنگ را در سوریه و عراق برده است سپاه همیشه در دفاع از مظلومان پیشتاز بوده و این اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که ما پای میز مذاکره رفتیم وگرنه کسی نمیتواند بگوید که ما سایه جنگ را از سر ملت ایران برداشتیم.

هاشمی تختی، در پایان گفت: هیچکس نمیتواند با تغییر دادن نام خلیج فارس به جایی برسد ما همیشه قدردان خون شهدا هستیم به ویژه شهدای خلیج فارس و ما اینجا آمده ایم تا  این را به گوش دولت های عربی برسانیم و  بگوییم خلیج فارس تا ابد خلیج فارس می ماند و خواهد ماند.

ارسال نظرات