حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درکلاس اخلاق پرسنل این رده بااشاره به ۱۲ اردیبهشت ماه سالروزشهادت استادمطهری ضمن اشاره به شخصیت ممتازاین شهید گفت:شهیدمطهری درجذب نسل جوان و روشنفکر در دوران انقلاب تاثیرات عمیق وبنیانی داشتند.
کد خبر: ۹۱۳۳۰۷۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام منتشلومسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درکلاس اخلاق پرسنل این رده بااشاره به ۱۲ اردیبهشت ماه سالروزشهادت استادمطهری ضمن اشاره به شخصیت ممتازاین شهید گفت:شهیدمطهری درجذب نسل جوان وروشنفکردردوران انقلاب تاثیرات عمیق وبنیانی داشتند.

وی در ادامه افزود:ایشان نقش مؤثری در پیروزی انقلاب داشت. از خاطرات اطرافیان ایشان و هم‌رزمان استاد می‌شود فهمید که چه تأثیر عمیقی در پیدایش انقلاب داشت. امام خمینی (ره) مردم را به سمت خدا و عمل به دستورات الهی دعوت می‌کردند، اما این یاران امام ازجمله این شهیدبزرگوار بودند که باعث شدند، خواسته‌های امام اجرا شود. آن‌ها با تلاش فراوان، به مردم فهماندند که شاه نمی‌گذاره دستورات خداوند در جامعه اجرا شود.

منتشلواضافه کرد:استاد در جذب نسل جوان و روشنفکر به خصوص بعد از راه انداختن حسینه ارشاد نقش فوق العاده‌ای ایفا کردند. جذب نسل جوان نه تنها در دوران قبل از پیروزی انقلاب موثر واقع شد بلکه بعد از دوران پیروزی و جنگ برای کشور و انقلاب موثر واقع شد.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره تصریح کرد:با گسترش فرهنگ جهاد و شهادت طلبی افرادی مانندشهیدمطهری، لرزه بر اندام دشمنان می‌افتد و آن‌ها را از نفوذ در دژ‌های اسلام، مأیوس و ناامید می‌کند و چه بسیار پر برکت است برای مسلمانان و چه وحشتناک است برای دشمنان اسلام.

پس تنها گسترش و رواج فرهنگ جهاد و شهادت است که استقرار عدل جهانی را بدنبال خواهد داشت و فاصله گرفتن از این فرهنگ، یعنی ذلّت و ضلالت جوامع و دور ماندن از قافله نور و هدایت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات