خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام از کمک 60 میلیارد ریالی مردم چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده شوشتر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۳۰۷۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محد اکبری در دیدار در دیدار با خانواده شهدای بخش شعیبیه اظهار کرد: آرامش و امنیت امروز جامعه را مرهون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از تمام داشته خود گذشتند و در جبهه مقاومت نقش خود را به خوبی ایفا کردند، عنوان کرد: وظیفه ما ادامه راه شهداست و باید با تمام توان از انقلاب و اسلام در برابر دشمنان دفاع کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان به سیل اخیر در این منطقه اشاره نمود و خاطرنشان کرد: مجموعه های مختلف در کنار سپاه پاسداران تلاش کردند و به خدمت رسانی به مردم سیل زده پرداختند.

این مقام مسئول، افزود: با اطلاع رسانی به موقع شاهد بودیم که مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری 600 تن اقلام خوراکی و بهداشتی به ارزش 60 میلیارد ریال را به مردم سیل زده مناطق مختلف شوشتر اهدا نمودند.

سردار اکبری تصریح کرد: از همه کسانی که به سپاه اعتماد کردند و کمک های خود را برای کمک به مردم سیل زده به این نهاد انقلاب تحویل دادند تشکر میکنم و اعلام میکنم با برنامه ریزی های انجام گرفته تمام تلاش خود را برای تقسیم عادلانه کمک های مردمی معطوف نمودیم.

وی در ادامه تأکید کرد: تا کنون هفت کاروان کمک های اعزامی مردم استان به مناطق مختلف شهرستان شوشتر را با استفاده از نیروی انسانی و خودرویی مدیریت کردیم و به کمک خداوند این خدمت رسانی را ادامه خواهیم داد.

 

سردار اکبری افزود: در حضور معاون پارلمانی ریاست محترم جمهور گزارشات کامل از وضعیت مردم آسیب دیده را اعلام کردیم و قول دادند خسارت های مردم این منطقه چه در بخش خسارات بنایی و چه خسارت های کشاورزی جبران شود.

 

شایان ذکر است در پایان این نشست صمیمی از طرف سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از خانواده معظم شهیدان و جانبازان بخش شعیبیه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها