خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر این شهرستان، شوراها را از برکات انقلاب اسلامی و برآمده از رأی مردم و قانون اساسی دانست و گفت: تفکر شورایی ریشه قرآنی دارد و خداوند متعال در چندین آیه بر اهمیت این موضوع در دین مبین اسلام تأکید فرموده است.
کد خبر: ۹۱۳۳۰۵۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی با قدردانی از فعالیت ها و تلاش های اعضای شورای اسلامی میانه افزود: از اعضای شورای شهر انتظار این است که همانگونه که در تبلیغات انتخاباتی عنوان می کنند به معنای واقعی کلمه به کلام نورانی قرآن عمل نموده و پیرو فرمایش الهی «وامرهم شوری بینهم» از نظرات و خرد جمعی عموم مردم در انجام امورات بهره گیرند.

وی تعهد شوراها به رأی و اعتماد مردم را بسیار با اهمیت خواند و گفت: اگر نوک سوزنی سیاست بازی و سیاسی کاری در شورا وارد شود مثل خوره همه پایه های شورا را از بین برده و متلاشی می کند.

   محمدی اظهار کرد: اعضای شورا مدیون و بدهکار شهدا، ولایت و مردم هستند و غیر از این 3 به هیچ احدی بدهکار نیستند و باید تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند تا در عمل به تعهدات خود در قبال این 3 عنصر مهم سربلند باشند.

   وی با تشکر ویژه از عملکرد شهردار میانه فعالیت های شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شورای شهر و شهرداری میانه به عنوان مرکز شهرستان باید به گونه ای عمل نمایند که الگوی سایر شهرها و روستاهای شهرستان بوده و کمک کار آن ها نیز باشند.

   محمدی افزود: شورای شهر علاوه بر مسائل عمرانی و مدیریت فیزیکی شهر، یک مسئولیت مهم و خطیر دیگری نیز دارد و آن پرداختن به امورات فرهنگی و اجتماعی و فعالیت در جهت تعالی روحی و معنوی جامعه است و این امر مهم نباید مورد کم توجهی و غفلت قرار گیرد، چرا که وقتی بعد فرهنگی جامعه فراموش شود خطاها و لغزش ها بروز و ظهور پیدا می کند و زمینه انحرافات و رانت خواری ها و سوء استفاده ها، گسترده می شود لذا باید با کار فرهنگی از ظرفیت عظیم مردمی در راستای بهبود امور استفاده گردد.

   وی در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از فعالیت ها و زحمات اعضای شورای اسلامی میانه قدردانی کرد.

ارسال نظرات