گزارش خبرگزاری بسیج روی میز استاندار تهران؛

هشدار مدیر روابط عمومی استانداری تهران به شهرداری و سازمان حفاظت محیط زیست

خبرگزاری بسیج: سرپرست روابط عمومی استانداری تهران، گفت: وضعیت فعلی مدیریت پسماند در آرادکوه شایسته جایگاه مردم پایتخت و ساکنین جنوب شهرستان ری به ویژه مناطق کهریزک و فشافویه نیست.
کد خبر: ۹۱۳۳۰۴۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ انتشار یک گزارش با موضوع وضعیت نابسامان زیست محیطی در منطقه آراد کوه فشافویه در خبرگزاری بسیج، با عنوان:« فقط یک روز انتشار بوی بد در مرکز شهر؛ تهران را به هم ریخت؛ آقای استاندار! مردم ری 60 سال است که بوی بد را تحمل می کنند»؛ بهانه ای شد تا علی اکبرقنبری، عضو کار گروه فرهنگی بخش فشافویه و فعال رسانه ای شهرستان ری با دکتر امین بابایی سرپرست روابط عمومی استانداری تهران، دیدار و گفتگویی مفصل و در این زمینه داشته باشد که نتایج مثبتی از این جلسه بیرون آمد.

بابایی، در این دیدار گفت: سازمان حفاظت محیط زیست باید به دنبال تصمیمات ویژه ای برای بهبود شرایط فعلی آرادکوه باشد و بحث مهم فرهنگ سازی و تفکیک پسماند در مبدأ و تبدیل زباله به کود و کمپوست را در دستور کار خود قرار دهد .

بابایی به عنوان حامی محیط زیست به همکاران خود در شهرداری تهران و سازمان حفاظت محیط زیست صریحا هشدار داد: اگر قصد ادامه فعالیت در منطقه آرادکوه را دارند باید مدیریت پسماند را به ‌نحو صحیح و اصولی انجام دهند در غیر این صورت معضل بزرگ زیست محیطی شهرستان ری را به باید به مکان دیگری منتقل کنند.

وی، همچنین هدف از انتشار توییت منتسب به خود در حمایت از مردم ری در هفته گذشته را ارادت ویژه نسبت به ساکنین صبور این شهرستان و حس دلسوزی نسبت به وضعیت دردناک زیست محیطی جنوب پایتخت عنوان کرد.

علی اکبرقنبری فعال رسانه ای شهرستان ری نیز حضور مستمر و پررنگ نیروهای حفاظت محیط زیست شهرستان در منطقه را گزینه ای کارآمد در جهت پیشگیری از آسیب های زیست محیطی عنوان کرد و ترویج الگوهای رفتاری همسو با جریان حفاظت از محیط زیست که با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد حاصل می شود را بعنوان متولی و مدعی حفاظت از محیط زیست اعلام کرد مشروط بر اینکه کارگروه فعال پای کار باشد .

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار