با حضور معاون پرستاری وزیر بهداشت دو کلینیک تخصصی پرستاری قلب و دیابت در رشت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۳۳۰۳۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
افتتاح دو کلینیک تخصصی پرستاری قلب و دیابت در رشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نخستین کلینیک تخصصی پرستاری قلب با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان پرستاری کشور در بیمارستان قلب دکتر حشمت رشت افتتاح شد.

ارائه خدمات پرستاری و پیگیری برنامه‌های خود مراقبتی در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه از اهداف ایجاد کلینیک تخصصی پرستاری قلب در این مرکز درمانی است.

این کلینیک در راستای آموزش و پیگیری برنامه خود مراقبتی، آموزش سلامت به بیمار، کنترل قند و فشارخون، آموزش مراقبت در منزل و آموزش برنامه‌های بازتوانی قلبی فعالیت می‌کند.

همچنین با حضور مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت کلینیک تخصصی پرستاری دیابت در کلینیک رازی رشت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کلینیک تخصصی پرستاری دیابت رشت نیز در راستای آموزش و پیگیری برنامه خود مراقبتی، آموزش تغذیه سالم، آموزش فعالیت‌های کنترل وزن در بیماران دیابتی و خانواده بیماران، آموزش کنترل قند خون و تزریق انسولین، آموزش پیشگیری از انواع عوارض دیابت و کنترل پیشرفت بیماری و همچنین به جهت آموزش برنامه بازتوانی دیابتی مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

به گزارش بسیج، کلینیک‌های افتتاح‌شده امروز از شنبه تا پنجشنبه در مراکز درمانی قلب دکتر حشمت و کلینیک رازی رشت دایر بوده و به ارائه خدمات می‌پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات