مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک :
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک با بیان اینکه معنویت، بصیرت و شور انقلابی سرمایه‌های اصلی سپاه است، گفت: اصل تربیتی، ریشه همه آمادگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و برنامه های عقیدتی سیاسی در این نهاد بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۱۳۲۹۹۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین عبدالله پور در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با بیان اینکه ایمان، بصیرت، شجاعت و روحیه جهادی و انقلابی از خصلت های بارز یک پاسدار است، افزود: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مأموریت تحول و تعالی معنوی در سپاه و رسیدن پاسداران به وضعیت مورد انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

مسؤول امور روحانیون سپاه شهرستان قرچک با اشاره به سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری در روز دوازدهم اردیبهشت ماه، ادامه داد: این روز به نام روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: این هفته زمان مناسبی برای شناخت بیشتر علامه مطهری و گام نهادن در راستای سیره زندگانی این شهید فرزانه است، از همین رو سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک در طول هفته برنامه هایی را برگزار می کند که مهمترین آن برگزاری همایش ویژه هفته عقیدتی است.

 

حجت الاسلام عبدالله پور با بیان روز شمار هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و هفته معلم، تأکید کرد: عنوان کلی این هفته با نام شهید مطهری(ره) نماد سبک زندگی، روز دوازدهم اردیبهشت روز آغاز این هفته با نام شهید مطهری، خودپردازی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی، روز سیزدهم با نام شهید مطهری، ارتقا و بینش سیاسی آحاد مردم، روز چهاردهم شهید مطهری، مدیریت جهادی و عزت ملی و روز پانزدهم با نام شهید مطهری، ترویج و معنویت و اخلاق در فضای مجازی عمومی جامعه نامگذاری شده است.

وی همچنین با اشاره به روز شانزدهم اردیبهشت، عنوان کرد: این روز با نام شهید مطهری، امید خوش بینانه به آینده، روز هفدهم اردیبهشت با نام شهید مطهری، عدالت و مبارزه با فساد و روز آخر این هفته، روز هجدهم اردیبهشت ماه با نام شهید مطهری، سبک زندگی اسلامی و مقابله با فرهنگ غربی نامگذاری شده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد در پایان با گرامیداشت مقام معلم به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی این شهرستان پرداخت و بیان کرد: همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی، برگزاری نمایشگاه کتاب، دیدار خانواده شهدا و ایثارگر، کوهپیمایی، گلباران مزار شهدا، برنامه سپاس معلم و تقدیر از معلمان سطح شهرستان، دیدار با امام جمعه، تجلیل از مربیان برتر و برگزاری نهضت های روشنگری اهم برنامه های این هفته در شهرستان قرچک است.

ارسال نظرات