خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: چنانچه به اندیشه‌های شهید مطهری عمل شود، انقلاب اسلامی ایران در مقابل آسیب‌های مختلف حفظ می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۹۸۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در همایشی که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی با حضور مربیان و معلمان نمونه شاهین‌دژ برگزار شد، اظهار کرد: تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گروی وحدت، همدلی و هم‌افزایی آحاد مردم است.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله مطهری تنها روحانی بود که قبل از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران توانست به دانشگاه‌ها راه پبدا کرده و با جامعه دانشجویی ارتباط برقرار کند، ادامه داد: همچنین این دانشمند فرزانه در مقابل مروجان و مبلغان مکتب مارکسیسم ایستاد.

این مسوول با اظهار اینکه مطالعه آثار و تالیفات آیت الله مطهری و تامل عمیق در آنها توصیه امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است، اضافه کرد: بنابراین باید برای تداوم راه این دانشمند فرزانه و سایر متفکران و تئوریسین‌های نظام گام برداشت.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اخلاص در عمل و گفتار را مهم‌ترین ویژگی این عالم ربانی دانست و اضافه کرد: این استاد بزرگ فقط برای جلب رضای خداوند تلاش می‌کرد و هیچ‌گاه مقابل صاحبان قدرت، زر و زور تسلیم نشد.

سرایی بر لزوم مطالعه و تامل درباره تالیفات آیت‌الله مطهری تاکید کرد و بیان داشت: نسل جوان و دانشگاهی باید با این تالیفات برجسته در جهان اسلام آشنا شده و به مرحله عمل و بروز و ظهور برسانند، نسل انقلاب نیز باید برای بازخوانی این کتب گام بردارند.

 وی با بیان اینکه عمل کردن به اندیشه های بزرگ و ماندگار استاد مرتضی مطهری ضامن تداوم انقلاب می باشد و امروز باید از تفکرات ایشان الهام گرفت تا اینکه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی انحرافی رخ ندهد، اظهار کرد: توصیه‌های این استاد فرزانه در همه زمینه‌ها اعم از سیاست، اقتصاد و فرهنگ باید مورد توجه قرار گیرد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: این موضوع که در زمینه‌های مختلف بخصوص اقتصادی و فرهنگی با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم، قابل انکار نیست ولی با این همه در صورتی که به وصایای امام خمینی، منویات رهبری و سایر اندیشمندان بزرگ کشورمان عمل کنیم از این دوره نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات