خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: وجود انسجام بین فعالین فرهنگی و نیروهای انقلابی برای انجام برنامه عملیاتی و اجرایی باید وجود داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۳۲۹۷۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶

ضرورت وجود انسجام بین فعالین فرهنگی و نیروهای انقلابیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین نشست هم اندیشی جوانان با حجت الاسلام جبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ابن سینا با حضور جوانان و قشرها و سمن ها برگزار شد.

در ابتدای جلسه نمایندگان هر قشر به ارائه مطالبات و بیان مشکلات قشر خود پرداختند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان اظهار داشت: روحیه مطالبه‌گری، عدالت‌خواهی، توجه به رشد و توسعه استان، مبارزه با اشرافیت، شایسته سالاری و اقتصاد استان از جمله مواردی است که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد و به آن عمل کنند.

حجت الاسلام شعبانی همچنین در خصوص اعتماد جوانان عنوان کرد: اعتماد به جوان این است که در عرصه‌های مدیریتی استان حضور جدی داشته باشد.

وی در مورد اختصاص دادن مکانی برای بانوان ابراز داشت: تلاش شده پارکی مخصوص بانوان با وسایل ورزشی تهیه شود تا مشکلات آنها در این زمینه رفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: وجود انسجام بین فعالین فرهنگی و نیروهای انقلابی برای انجام برنامه عملیاتی و اجرایی باید وجود داشته باشد.

وی ابراز داشت: از همان روزهای اول قبل از اینکه وارد استان شوم یک چارتی را مشخص کردم تحت عنوان طرح اندیشه ورزی و مشاوره که از هر سمن و قشری به عنوان رابط معرفی شود که در کمیته فصلی در آینده پیگیری می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: شما جوانان در مطالبه گری با ما همراه باشید مسئولین هم پیگیری خواهند کرد.

در پایان این مراسم از چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان همدان «سید میثم موسویان» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات