خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: عشایر در برهه های حساس موثر و جزء ذخایر ارزشمند این نظام و انقلاب هستند
کد خبر: ۹۱۳۲۹۶۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر،سرهنگ حسن ذوالفقاری، در مراسم هیئت اندیشه ورز عشایر مهدیشهر اظهار کرد: عشایر ذخایر انقلابند و تکریم و خدمت رسانی به عشایر موجب افتخار مسئولان است.
وی در ادامه بیان کرد: نقش عشایر در تولیدات دامی و لبنی به جهت اشتغال در کشور و تامین مایحتاج و نیازمندی های مردم بسیار ارزنده است.
ذوالفقاری با بیان اینکه عشایر آگاه و بصیر قدرت اصلی انقلاب اسلامی هستند افزود: عشایر غیور در برهه های حساس و خطیر با حضور مقتدرانه وآگاه خود در صحنه های انقلاب به عنوان ذخایر ارزشمند از قدرت های اصلی نظام اسلامی به شمار می روند.
وی با اشاره به اینکه دشمن با تشدید تحریم ها در صدد جدا کردن مردم از نظام است و مردم هوشیار ایران اسلامی و به خصوص مردم محروم روستاها و عشایر همواره با هوشیاری،صبر و استقامت این خدشه ها را نقش بر آب کرده وخواهند کرد.
ذوالفقاری با بیان اینکه مسئولین باید بیش از پیش به عشایر مناطق روستایی توجه کنند گفت: توزیع امکانات در شهر ،مناطق روستایی وعشایرنشین باید به صورت یکسان باشد و نباید بی عدالتی در توزیع امکانات وجود داشته باشد.
وی با اشاره به شعار سال به نام «رونق تولید»اظهار کرد: عشایر باید امسال با توجه به شعار سال توجه بیشتری به تولید و امور دام داشته باشند.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر،با توجه به راههای پیشگیری از بیماری های دامی گفت: عشایر باید از ورود دامهای بیمار از مکان های مختلف کشور در داخل دامهای شهرستان ممانعت و جلوگیری به عمل آورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها