به همت معاونت تربیت و آموزش ناحیه مقداد مشهد اردوی عملی درس آمادگی دفاعی و میدان تیر دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۹۶۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرگرد پاسدار محمد رضا سهمی مسئول معاونت تربیت و آموزش ناحیه مقداد مشهد در گفتگو با بسیج گفت: در این اردوی عملی و آموزشی که ویژه دانش آموزان ناحیه ۵ مشهد انجام گرفت از تاریخ ۳۱ فروردین تا ۹ اردیبهشت ماه در ۵ روز کاری تعداد ۱۸۶۰ نفر در میدان تیر آموزشی لشکر عملیاتی ۵ نصر شرکت کردند.

وی گفت: در هر روز تعداد ۳۷۰ نفر دانش آموز در قالب ۶ گروهان ۶۰ نفره در کلاس‌های آموزشی پیش بینی شده مانند سلاح شناسی و باز و بست سلاح، کلاس اصول و حالات و مهارت‌های تیراندازی و نیز توجیه میدان تیر و خط آتش با حضور مربیان برتر استانی انجام و در ادامه مرحله اجرای میدان تیر انجام می‌گرفت.

لازم به ذکر است در طی این اردوی عملی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد جناب سرهنگ ترشیزی و نیز حجت الاسلام میرزایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقداد، جناب سرهنگ خاکزاد مسئول حفاظت و اطلاعات ناحیه مقداد و همچنین دکتر بهراد ریاست آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد در روز‌های مختلف بازدید به عمل آوردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها