مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است که با اتکا به آن می‌توان قله‌های پیروزی را فتح کرد و بر مشکلات فائق آمد.
کد خبر: ۹۱۳۲۹۶۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری خراسان رضوی؛ سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در اولین جلسه هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع مسئولین شهرستان درگز اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است که با اتکا به آن می‌توان قله‌های پیروزی را فتح کرد و بر مشکلات فائق آمد.

وی عنوان کرد: به جرأت می‌توان گفت: شرایط امروز کشور ما که دشمن با ابزار رسانه‌ای خود، سیاهنمایی و تولید وحشت نسبت به آن را در دستور کار خود قرار داده بسیار بهتر از سال‌های دفاع مقدس است؛ ما در اوج موفقیت هستیم و عربده‌های دشمن از سر عجز و استیصال است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به عملیات ۲۳ روزه بیت المقدس و پیروزی فرزندان کفر ستیز نظام اسلامی ایران گفت: اگر فتح و پیروزی می‌خواهیم باید صبر و تحمل پیشه کنیم چرا که عجز و ناله با سخت کوشی و خستگی ناپذیری نسبتی ندارد.

سردار یوسفعلی زاده تبیین کرد: حرکت به سوی گام دوم انقلاب بدون تبعیت از گام اول قابل انجام نیست؛ نمی‌توان پشتوانه عظیم جهاد و دفاع مقدس را کنار گذاشت و راه صفای با جهان را در پیش گرفت.

وی افزود: دفاع مقدس پشتوانه و الگویی نورانی است که هر چقدر از آن بهره برداری کنیم راه آینده را روان‌تر به پیش خواهیم برد.

این مقام مسئول تصریح کرد: مهم‌ترین ماموریت اداره کل حفظ آثار، برافراشته نگه داشتن پرچم پر افتخار دفاع مقدس با دستان به هم تنیده آحاد دوستان و یاران انقلاب است.

سردار یوسفعلی زاده در ادامه به بیان وظایف و اقدامات دفاتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس پرداخت و گفت: احیا و رونق بخشی یادمان‌های شهدای گمنام و تبیین مقام و منزلت شهدا، جمع آوری اطلاعات و تدوین دانشنامه علمی نقش شهرستان‌ها در دفاع مقدس، بازنگری در تبلیغات محیطی با موضوع شهادت و دفاع مقدس، چاپ کتب خاطرات شفاهی رزمندگان و شهدا و برگزاری جشنواره فیلم دفاع مقدس گوشه‌ای از اقداماتی است که انجام شده و یا در مرحله کار اجرایی قرار گرفته است.

خاطرنشان می‌شود در پایان این جلسه با نظر اعضای شرکت کننده، مسئول دفتر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان انتخاب و هماهنگی‌های لازم برای تحقق هر چه بهتر اهداف این نهاد مردمی انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها