رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: از امروز ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی به سیل‌زدگان خوزستانی اهدا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۹۴۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر محمد مخبر؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آیین اهدای ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی به مردم سیل‌زده خوزستان و بهره‌برداری از ۱۸۸۶ طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور و ۴۲۳۷ پروژه عمرانی برکت که امروز با حضور آیت‌الله حیدری؛ نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، غلامرضا شریعتی؛ استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران کلیدواژه‌هایی است که امام راحل آن را بازتعریف کرد.

وی با بیان اینکه مردم، بسیج و مدیریت جهادی اسلحه غیرقابل دفاع جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: امام راحل با یک فعالیت جهادی و با کمک مردم، رژیم پهلوی را سرنگون کرد؛ در جنگ و فتنه‌های داخلی نیز مردم بودند که همیشه در صحنه حضور داشتند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در عراق، لبنان، یمن و دیگر کشور‌ها در مقابل این اسلحه غیرقابل دفاع جمهوری اسلامی ایران سر فرود آورده‌اند، گفت: در استان‌های درگیر با سیل مردم با سینه‌هایشان سیل‌بند ایجاد کردند؛ این فرمول در جای دیگری پیدا نمی‌شود.

مخبر با بیان اینکه مقام معظم رهبری خلف صالح امام خمینی (ره) است و با همان تدابیر کشور را اداره می‌کند، خاطرنشان کرد: وعده‌هایی را در استان خوزستان داده بودم که مقید بودم آن‌ها انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سه سال پیش قرار گذاشتیم به نیت ۲۳ هزار شهید خوزستان در این استان شغل ایجاد کنیم؛ در حال حاضر ۲۵ هزار شغل در ۳۲ منطقه استان خوزستان ایجاد شده است.
۱۰۰۰۰ بسته لوازم خانگی و ایجاد ۳۵۰۰ فرصت شغلی هدیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به سیل‌زدگان خوزستانی

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یادآور شد: در حادثه سیل هم جزو نخستین دستگاه‌هایی بودیم که در استان حضور یافتیم و ۱ میلیون قلم جنس اعم از چادر، پتو، چکمه و ... توسط قرارگاه مرکزی و ۱۴ پایگاه بین مردم توزیع کردیم.

مخبر دغدغه اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را اقدامات بعد از سیل دانست و تصریح کرد: ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی با معرفی استاندار بین سیل‌زدگان توزیع خواهد شد و ستاد اجرایی در تهیه این بسته‌ها هیچ مشکلی ندارد.

وی تحویل ۲ هزار دام سبک و ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر به سیل‌زدگان خوزستانی را از دیگر اقدامات ستاده اجرایی فرمان امام (ره) عنوان کرد و گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ شغل مستقیم در نقاط مختلف استان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ایجاد خواهد شد که اگر غیر مستقیم نیز توسعه یابد، جمعا به ۸ هزار شغل خواهد رسید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به همکاری با بنیاد مسکن برای بازسازی و تعمیر ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده سراسر کشور افزود: با تحویل‌گیری کالا تا پایان اردیبهشت ماه به وعده خود در خصوص توزیع لوازم خانگی و لوازم تحریر عمل می‌کنیم.
۱۰۰۰۰ بسته لوازم خانگی و ایجاد ۳۵۰۰ فرصت شغلی هدیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به سیل‌زدگان خوزستانی

مخبر در خصوص سفر خود به استان خوزستان تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی، بهره‌برداری از ۴ هزار منزل مسکونی، افتتاح ۱۸۸۶ طرح‌های اشتغال‌زایی خرد مدل بنیاد برکت و ۶ هزار فرصت شغلی از برنامه‌های این سفر است.
ارسال نظرات