فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند:

بیش از 15 هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان در هیرمند توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت: در طول یک هفته بیش از 15 هزار پرس غذای گرم با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند بین سیل زدگان در 9 روستای این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۹۲۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

سرهنگ پاسدار عباس بهادر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در گفتگو با خبرنگار بسیج در هیرمند گفت: سپاه پاسداران در راستای خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان در هیچ زمانی فروگذار نکرده است و همیشه در راستای خدمت رسانی و حمایت از نیازمندان گام برداشته و تلاش خواهد کرد.
 
وی افزود: تمیز کردن خانه های افراد سیل زده در روستای آبیل که دومین روستای درگیر در سیل بوده با همت 50 جهادگر بسیجی از امروز آغاز شده و در حال انجام است.
 
سرهنگ بهادر بیان کرد: توزیع بیش از 15 هزار پرس غذای گرم به صورت میانگین روزی 2 هزار پرس در بین سیل زدگان در 9 روستای درگیر یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده سپاه هیرمند بوده است که این کار در مدت زمان یک هفته انجام شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند ادامه داد: مرمت و بازگشایی جاده های مواصلاتی به روستاهای درگیر سیل، اجرای برنامه جنگ شادی ویژه کودکان در مکان اسکان روستای شندل با همت قرار گاه جوادالائمه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، توزیع 600سبد کالا در منطقه سیستان، توزیع اسباب بازی با همت بسیج کارمندان سپاه سلمان بین کودکان از دیگر اقدامات انجام شده سپاه در راستای خدمت رسانی و کمک رسانی به سیل زدگان در 9 روستای درگیر سیل در شهرستان هیرمند بوده است.
 
ارسال نظرات