خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با امام جمعه بیارجمند دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۳۲۹۱۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود و قسمت‌های سیاسی، روابط عمومی و تبلیغات و نظارت و تایید صلاحیت و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر با امام جمعه بیارجمند به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام عیسی سلیمانی در سخنانی با ابراز خرسندی از دیدار با امام جمعه بیارجمند به ارائه گزارشی از فعالیت‌های نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پرداخته و با تاکید بر توجه به معنویت و پرورش عقیدتی سیاسی نیرو‌ها اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کار نمایندگی توجه به رشد معنوی و تربیتی بصیرتی کارکنان مجموعه بسیج و سپاه است و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای اجرا می‌شود.
وی با اشاره به تهدیدات دشمنان در عرصه‌ای فکری و اعتقادی بر توجه به این موضوع در بسیج و سپاه تصریح کرد و افزود: برگزاری دوره‌های مختلف حضوری و غیرحضوری و نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی بصیرتی و روشنگری برای کارکنان و بسیجیان در این راستا اجرا می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین احمدی نیز در این دیدار با تشکر از حضور مسئولان سپاه شهرستان با تاکید بر توجه به معنویات در جامعه گفت: توطئه دشمنان در عصر حاضر انحراف در اعتقادات و معنویات جامعه است و باید تلاش کنیم در این مسیر حرکت و توطئه دشمنان را خنثی کنیم.
وی با تقدیر از فعالیت‌های بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف کشور و در سیل اخیر بر اهمیت سپاه و بسیج در حفظ انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: توجه به معنویات در ساختار سپاه و بسیج سبب ایمنی این نهاد مقدس در توطئه‌های دشمنان است و اگر دشمن سپاه را تروریست اعلام کرد به خاطر همین صلابت و اقتدار سپاه در کشور و منطقه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها