مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:اقلام کم و مورد نیاز با همت قرارگاه شهید جعفری و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بین 500 خانوار سیل زده در شهرستان هیرمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۹۱۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل گفت: در اولین ساعات درگیر شدن مناطق سیستان با سیل تعداد دو کارگروه تجمیع و اعزام گروههای جهادگر، وکارگروه تخصصی و حضور میدانی در مناطق سیل زده در قرارگاه شهید جعفری استان تشکیل شد که در این راستا با همت نواحی پنج گانه منطقه سیستان به سیل زدگان خدمت رسانی و امداد رسانی شد.
 
وی افزود: در این راستا تمام ادارات، ارگانها، پایگاههای مقاومت بسیج، پای کار آمدند و اقلام و اجناس را به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری کردند که کار تجمیع را به خوبی انجام دادند.
 
سرهنگ جعفری ادامه داد: مهار سیلاب در منطقه نیاتک زابل با روحیه جهادی و فرهنگ ایثاری با حضور پاسداران، بسیجیان و تمام دستگاهها و ادارات و ارگانهایی که به صورت جهادی و میدانی در صحنه حاضر شدند با ایجاد یک سیل بند با موفقیت انجام شد.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تداوم خدمت رسانی بی منت به سیل زدگان  که لازم شد بخشی از آلام مردم را توسط کمک رسانی گروه های جهادی قرارگاه شهید جعفری انجام دهیم جدا سازی، بسته بندی و توزیع اقلام مصرفی، خوراکی، بهداشتی و شوینده  بود که این مرحله نیز با موفقیت در 9 روستای درگیر سیل انجام و کار  توزیع اقلام مورد نیاز بین 500 خانوار سیل زده شهرستان هیرمند انجام شد.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: سپاه بدون هیچ خط کش گذاری قومی خانوارهای سیل زده شیعه و سنی را شناسایی کرده است و تنها با هدف خدمت رسانی به این افراد اقدامات انجام شده را ارائه کرده تا اقلام به دست جامعه هدف برسد و این کار با همت قرارگاه شهید جعفری و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بین 500 خانوار سیل زده در شهرستان هیرمند توزیع شد.
 
جعفری در پایان خاطر نشان کرد: این اقلام شامل پتو، آب معدنی، برنج، قند، چای، روغن، انواع کنسرو ... بوده است.
ارسال نظرات