خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان
حجت الاسلام غلامرضا عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : شهید مطهری نمونه بارزی از یک هادی عقیدتی در مسائل اعتقادی بوده است و هنوز آثار آن بزرگوار می تواند روشنگر راه مسیر هدایت آحاد مردم به ویژه جوانان باشد.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۷۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام غلامرضا عرب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای انقلاب ، جنگ تحمیلی ، مدافعان حرم ، امنیت و شهدای عرصه علم به خصوص استاد فرزانه علامه شهید مرتضی مطهری را گرامی داشت و این روز را که به عنوان روز معلم نامگذاری شده است را به همه عزیزان زحمتکش عرصه علم و تربیت تبریک گفت.

 

وی افزود: همانطور که مطلع هستید این روز در سپاه به عنوان روز عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است که به همه ی عزیزانی که در این عرصه در سازمان زحمت می کشند تبریک عرض مینمایم .

 

 حجت الاسلام عرب گفت : مباحث اعتقادی تکیه گاه اصلی و مایه اصلی حرکت های ارزشی است و سپاه که مولود ارزشی انقلاب اسلامی است و مدافع ارزش های آن است باید هر روز خودش را به این سلاح اعتقادی مسلح کند چرا که خالی شدن از این خصیصه آن را از توان مقابله با تهاجمات به این انقلاب ارزشی باز می دارد و این نیرو را بی هدایت میکند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت:تمام هویت یک پاسدار انقلاب به بصیرت دینی و انقلابی اوست که انتظار می رود این بنیه  توسط عزیزان عقیدتی سیاسی در سپاه در نهاد نیروهای این سازمان نهادینه شود.

 

وی در پایان تأکید کرد:در همین راستا برگزاری کلاس های قرآن و استفاده از اساتید برجسته در مسایل اخلاقی ، دینی و سیاسی جهت تقویت بصیرت دینی و انقلابی مورد توجه است.امیدوار هستیم که با بهره گیری از اندیشه های علامه شهید مطهری که همیشه مؤثر و مورد نیاز جامعه است بتوانیم در تحکیم پایه اعتقادی و تقویت بنیه های اعتقادی و بصیرتی پاسدارانی در تراز انقلاب اسلامی تحت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تربیت نماییم تا مقدمه ساز تمدن نوین جهانی به رهبری امام زمان (عج) باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها