نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ترامپ دیوانه نیست بلکه از بیچارگی دست به دیوانگی زده است. آمریکا با وجود داشتن توان نظامی بالا در مقابل سپاه آنقدر مستاصل و بدبخت شده است که ناسزا می‌گوید.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۷۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و مسؤولان سپاه استان به مناسبت هفته گرامیداشت عقیدتی سیاسی که در حسینیه دفتر امام جمعه مشهدبرگزار شد؛ ضمن تشکر از مسئولان و مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج که در تقویت مبانی فکری و عقیدتی نظام نقش افرین هستند به تبیین شهادت استاد مطهری پرداخت و افزود:
ما امروز در شعاع مطالعه و بررسی این شهادت که خون پربرکتی در این نظام چهل ساله بود به این مسئله رسیدیم که شهادت قطرات ارزشمند خون شهدا را در حمایت از این نظام به دنبال داشت.
 
وی افزود: دشمن با توجه به داشتن سرویس های جاسوسی و نهاد‌های مطالعاتی عمیق خود اول شهید مطهری را به شهادت رساندند و این ترور نه تنها کورکورانه نبود بلکه از روی آگاهی تمام بود  به همین دلیل ابتدا شهید مطهری را شهید کردند که رهبر ایدئولوژی انقلاب را شهید کرده باشند.
 
امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: دومین پیام شهادت استاد مطهری این بود که  انقلاب ما وابسته به هیچ فردی حتی شخص امام (ره) نیست چراکه حتی زمانی که امام راحل از دنیا رفتند، انقلاب ما متوقف نشد.

وی ابراز داشت: امریکا در چهل ساله اول انقلاب تصور کرد که اگر خون شهید مطهری را بریزد کار ایران تمام است و در چهل ساله دوم گفته یا امریکا باید باشد یا ایران و این براساس مطالعات کاخ سفید است و می‌گویند تا سال ۲۰۲۵ اگر سه کشور روسیه، هند و چین را مسلط شدیم امریکا هست وگرنه نابود می‌شود و برای رسیدن به این هدف ایران را مانع خود میدانند لذا درصدند تا سال 2020 ایران را از بین ببرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ترامپ دیوانه نیست بلکه از بیچارگی دست به دیوانگی زده است. آمریکا با وجود داشتن توان نظامی بالا در مقابل سپاه آنقدر مستاصل و بدبخت شده است که ناسزا می‌گوید.

وی رفع شبهات دینی و اعتقادی را وظیفه اصلی عقیدتی سپاه دانست و خطاب به مسئولین و مربیان عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج گفت: ما با دنیا بر سر مسائل فکری و اعتقادی مشکل داریم و حال شما که در سپاه بعنوان محور اقتدار نظام اسلامی این وظیفه خطیر را بر عهده دارید باید به خوبی از پس آن بربیایید.
 
آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه تعداد تحصیلکرده‌ها در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا نسبت به اوایل انقلاب در سپاه افزایش یافته است، نسبت به تغییر و تحول در آموزش‌های عقیدتی در سپاه تاکید کرد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها