فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب با این بیانیه ها افق روشنی را برای آینده ترسیم می کنند، اظهارداشت: بیانیه گام دوم، منشوری برای ۴۰ سالگی دوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۷۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم «همایش نقش آموزش و پرورش در عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» افزود: تاکید رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم این است که انقلاب اسلامی، تنها انقلابی بوده که در عمر با برکتش به آرمان‌ها و ارزش‌های خودش هیچ خیانتی نکرده است و دنیای استکبار می‌خواهد امت، مکتب و ارزش‌های اسلامی و دینی تحقیر شود.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) و پرچم داری مقام معظم رهبری و امت اسلامی می‌تواند مبانی اعتقادی و ارزش‌های مکتبی، اخلاقی و معنویت خود را به جهان بشریت عرضه کند، اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی از لحاظ فرهنگی، علمی و فکری فرو می‌ریخت، فیزیک انقلاب نمی‌توانست حداکثر یک دهه عمر داشته باشد، اما منطق فکری انقلاب اسلامی مورد استقبال تمامی فرهیختگان و کسانی که دل در گرو سعادت بشری دارند، قرار گرفته است. 
 
سردار خرم اضافه کرد:  نظام آموزشی، علمی و تعلیم و تربیتی انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین منشورهاست که در آن بار اصلی بر دوش معلمان و مجموعه‌ی آموزشی این نظام گذاشته شده است.

 

ارسال نظرات