خبرهای داغ:
نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه :

اجازه نمی‌دهیم دشمنان شخصیت شهید «قاسمی» را ترور كنند/ مدرسه آخوند 110 شهید روحانی تقدیم انقلاب كرده است

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه گفت: دشمنان گاهی به روحانیت، گاهی به سپاه پاسداران، گاهی به شهدا و بدن‌های آنها نسبت سیاسی می‌دهند و امروز فضای مجازی را به دست گرفته‌اند و لجن‌پراكنی می‌كنند؛ اگر امروز شهید «مصطفی قاسمی» به شهادت رسید، بدانید ما دیگر اجازه نمی‌دهیم شخصیت او را ترور كنید.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۵۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

اجازه نمی‌دهیم دشمنان شخصیت شهید «قاسمی» را ترور كنند/ مدرسه آخوند 110 شهید روحانی تقدیم انقلاب كرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدجلال رضوی‌مهر امروز در مراسم یادبود طلبه شهید «مصطفی قاسمی» که با حضور مسئولین استانی، روحانیون و مردم شهیدپرور در مسجد جامع همدان برگزار شد، ضمن تبریك و تسلیت شهادت این سرباز مرزبان اسلام، اظهار داشت: تاریخ اسلام را كه مطالعه كنید این تزریق خون به بافت و منظومه فكری اسلام وجود نداشت و اسلام همه این كره خاكی را دربرگرفت.

وی با بیان اینکه خون مقدس شهید حیات طیبه را برای اسلام كه صاحب آن حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، رقم  زد، گفت: شهادت آرزوی دیرینه اولیای خدا است و در آموزه‌های دینی و ادعیه‌ها فرهنگ شهادت وجود دارد.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه تصریح كرد: در طول تاریخ 17 هزار شهید ترور داریم؛ در ایام دفاع مقدس از همین حوزه‌های علمیه و از پای درس مكاسب و منبرها طلاب به جبهه‌ها رفتند و شهید شدند.

وی با اشاره به اینکه مدرسه آخوند 110 شهید روحانی تقدیم انقلاب كرده است، ادامه داد: همچنین روحانیت در دفاع از مرزها به عنوان شهدای مدافع حرم دو شهید را تقدیم کرده است.

رضوی‌مهر ابراز داشت: ما برای جانبازی اسلام این مسیر را انتخاب كردیم و گاهی می‌بینید كه محبت مردم به روحانیت بیشتر می‌شود و مردم همدردی می‌كنند چون مردم از روحانیت بوده و روحانیت از مردم هستند؛ ما روحانیون برای مردم هستیم.

وی در ادامه در خصوص زندگی طلاب خاطرنشان كرد: طلاب ما كه قشر تحصیل كرده هستند با قرض و بدهی زندگی می‌گذرانند و بسیاری از آنها مستأجر هستند و این بخاطر این است كه روحانیت ما از قشر متوسط به پائین است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه خطاب به غربی‌ها گفت: شما فیلم‌ها، كاریكاتورها را ساختید و نشر دادید اما چیزی از اسلام و بزرگی آن كم نشد و وحدت در بین مسلمانان بیشتر شد.

وی عنوان كرد: دشمنان گاهی به روحانیت، گاهی به سپاه پاسداران، گاهی به شهدا و بدن‌های آنها نسبت سیاسی می‌دهند و امروز فضای مجازی را به دست گرفته‌اند و لجن‌پراكنی می‌كنند؛ اگر امروز شهید «مصطفی قاسمی» به شهادت رسید، بدانید ما دیگر اجازه نمی‌دهیم شخصیت او را ترور كنید، شهیدی كه با زبان روزه خدا را ملاقات كرد و هیچ مسئولیتی در جمهوری اسلامی نداشت و در مسجد آیت الله دامغانی(مسجد حاج كربلا علی) نماز جماعت می‌خواند.

رضوی‌مهر با بیان اینکه این شهید گناهش این بود كه پرچم دین بود و لباس دین به تن داشت، یادآور شد: شهید «قاسمی» به خودش ارزش داد و شعاعی را در فضای نظام مقدس اسلامی و در بین طلاب و مؤمنین دنیا به وجود آورد چراكه قطره قطره خون شهید جاذبه‌اش برای جبهه اسلام نیرو جذب می‌كند.

وی ضمن تقدیر از نیروی انتظامی، بیان داشت: این كار كافی نیست حفظ امنیت اجتماعی وظیفه نیروی انتظامی است و این نفوذ از فضای مجازی به همه اقصی نقاط كشور ورود پیدا كرده است و باید كنترل شود؛ شما مسئول خون این شهید و شهدای دیگر هستید و قوه قضائیه باید ورود پیدا كند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در پایان با بیان اینکه شما مسئولین تا زمانی كه در خط ولایت هستید باید حمایت كنید، خاطرنشان كرد: دشمنان بدانند اگر امروز یك پویش مردمی به وجود آمده است برای این است كه مردم هنوز روحانیت را قبول دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات