خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مردم و نظام در طول 40 سال گذشته پشتیبان یکدیگر بودند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مردم و نظام در طول 40 سال گذشته پشتیبان یکدیگر بودند و این رویه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۴۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف‌قلی‌زاده‌سرایی امروز در یادواره شهدای بسیج کارگری ارومیه، اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان است، حال آنکه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پشتیبان یکدیگر هستند.

وی افزود: مدیری که تحصیلات خود را در اوکراین تمام کرده است، در جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند منشاء اثر باشد، چون تفکر بسیجی و روحیه جهادی ندارد؛ پس باید از ظرفیت افراد توانمند، انقلابی و در عین حال متعهد و متخصص استفاده کرد.

این مسوول ضمن ابراز خشنودی از اینکه امروز حزب الله در منطقه معادلات دشمن را برهم زده است، گفت: حزب الله و جمهوری اسلامی ایران در چهل سال اخیر دوشادوش یکدیگر مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه با شرارت منافقان، ۱۸ هزار نفر در ایران اسلامی ترور شده‌اند، افزود: با این همه امروزه مشاهده می‌کنیم، که دشمنان، ایران را به عنوان تروریست در جهان معرفی می‌کنند حال آنکه ملت ما قربانی ترور هستند.

روحانیون راه امام خمینی و شهدا را زنده نگه داشته‌اند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: از نخستین روزی که وارد سپاه و حوزه علمیه شده‌ام، لباس شهادت به تن کرده‌ام ولی متاسفانه از قافله جا مانده‌ام.

وی به ترور یک طلبه در مقابل حوزه علمیه همدان اشاره کرد و بیان داشت: این سری حرکات نشان‌دهنده کینه عمیق دشمنان خارجی و دست‌نشانده‌های داخلی از روحانیت است، چرا که  روحانیون راه امام خمینی و شهدا را زنده نگه داشته‌اند.

امام خمینی(ره) توانایی تبدیل تهدید به فرصت را داشتند

وی با اظهار اینکه سالانه ۵ هزار نفر در کشورمان به بازدید مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشورمان اعزام می‌شوند، گفت: همه آنها به صورت داوطلبانه برای زیارت معراج شهدا می‌روند؛ دشمن از این روحیه شهادت و ایثار مردم ما واهمه دارد.

سرایی با بیان اینکه امام خمینی(ره) توانایی تبدیل تهدید به فرصت را داشتند، خاطرنشان کرد: بنابراین ما نیز باید در گام دوم انقلاب اسلامی با الهام از ایشان و ضمن تبعیت از منویات مقام معظم رهبری رو به جلو گام برداریم.

وی به نقش کارگران در برهه‌های مختلف اعم از دفاع مقدس، تحریم اقتصادی و عمل به شعار سال اشاره کرد و بیان داشت: این طیف از جامعه با وجودی که با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند، ولی همواره به ارزش‌ها و آرمان‌ها وفادار مانده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات