خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان:

تذکرو تکرار مسائل اعتقادی بصیرتی برای نیروهای مسلح امری حیاتی است

حجت الاسلام صادقی گفت: مسائل عقیدی سیاسی به عنوان تذکر و تکرار مسائل اعتقادی و بصیرتی است که عامل حیاتی برای نیرو های مسلح تلقی می شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۳۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

حجت الاسلام رضا صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همزمان با شهادت استاد علامه مرتضی مطهری است که تقارن مبارک و معناداری می باشد.


وی ادامه داد: مسائل عقیدی سیاسی به عنوان تذکر و تکرار مسائل اعتقادی و بصیرتی است که عامل حیاتی برای نیرو های مسلح تلقی می شود.


صادقی ابراز کرد: تعلیم و تربیت دینی و انقلابی و بصیرتی در سپاه با عمق بخشی به معنویت برای حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی رسالت ویژه ای است که تبیین و اشاعه دادن آن حائز اهمیت و نیازمند برنامه های راهبردی دامنه داv می باشد.


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان عنوان کرد: عقیدتی سیاسی سپاه در این مأموریت خطیر زمینه ارتقاء روحی ، معنوی و تقویت دانش و بینش کارکنان سپاه را بر عهده دارد تا پاسداران مومن و جهادگر،  شجاع و انقلابی تحویل دهد.


وی مطرح کرد: عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج برآمده از بینش و تفکر است درفرزانه و شهید فرزند امام خمینی (ره) است که همواره بر تقویت درون و برون تلاش داشت و همزمان با ارتقاء روحیه معنوی و بصیرت نگاهی ژرف به مسائل سیاسی داشتند، علاوه بر اینکه ارتباط مستحکمی با خدا داشتند ارتباط گیری با مردم و حل مشکلات مردم نیز یکی از برنامه های استاد شهید مطهری بوده است.


صادقی با بیان این موضوع که به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج برنامه های متعددی در سطح ناحیه، حوزه ها و پایگاه های بسیج برگزار خواهد گردید گفت: برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می شود و برخی از آنها برنامه کوهپیمایی برای پایوران و بسیجی ها، نشست حکمت مطهری، برگزاری مسابقات کتابخوانی (کتاب تعلیم و تربیت در اسلام شهید مرتضی مطهری) برگزاری مقاله نویسی از آثار استاد شهید مطهری، برگزاری نمایشگاه کتاب و بازدید از کتاب های استاد شهید مطهری، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی فعال در سپاه و بسیج که وظیفه تبلیغ و مربیگری عقیدتی و هدایت سیاسی بسیجیان را بر عهده دارند، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا در هفته عقیدتی سیاسی می باشد.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها