خبرهای داغ:
یک تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه مردم انواع فریب‌های دشمنان را شناخته اند گفت: دست دشمنان برای فریب مردم از همیشه خالی‌تر است
کد خبر: ۹۱۳۲۸۳۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حسین علی جعفری از تحلیلگران مسائل سیاسی خاورمیانه در جمع رزمندگان تیپ ۱۲ قائم (عج) با اشاره به نگرش‌های سیاسی در جامعه اسلامی اظهار کرد: از زمان پیامبر اسلام تاکنون همواره شاهد پیچیدگی‌های سیاست بوده ایم.
وی تصریح کرد: در جنگ احزاب شاهد حضور افراد و قبائلی بودیم که باعث می‌شدند مردم عادی در تحلیل خود نسبت به حق و عدالت دچار اشتباه در تحلیل شوند.
این تحلیلگر سیاسی با اشاره به موضوع بحران تحلیل در دوران کنونی افزود: دشمن با شناسایی و برنامه‌ریزی دقیق تحلیل درست را برای مردم مشکل می‌کند بدین صورت که برای مسئولان با ترفندی خاص برای مردم عادی با ابزاری دیگر، شرایط را جوری فراهم می‌کند که همواره مردم در انتخاب‌ها دچار نوعی دوگانگی گردند.
جعفری در ادامه با اشاره به جامعه اسلامی به عنوان یک جامعه منسجم و هدفمند خاطر نشان کرد: دشمن به خوبی فهمیده است که راه نظامی و جنگ سخت گذشته از هزینه موفقیت نسبی در پی خواهد داشت، اما چنانچه بتوان با ابزار ایدئولوژی و تحلیل مردم را فریب داد موفقیت‌ای بزرگتر و کم هزینه‌تر حاصل خواهد گردید.
وی افزود: در چند سال اخیر شاهد انواع تکنیک‌های فریب و ارائه روش‌های عوام فریبانه با ایجاد اشکال در تحلیل‌ها بوده ایم
جعفری ادامه داد: با این همه دشمنی و ابزار و تکنیک که در اختیار استکبار است باز هم شاهد رشد سیاسی مردم ایران هستیم. امروز می‌توان به جرئت به این نکته اشاره کرد که ایرانیان به سادگی فریب نمیخورند چراکه آن‌ها در طول این چند سال با انواع فریب دشمنان آشنا شدند و دست دشمن در فریب مردم از همیشه خالی‌تر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها