خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

اجرای بیش از 160 برنامه در سپاه و بسیج استان سمنان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : ببه مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه یش از 160 برنامه جهت تقویت معنویت و بصیرت افزایی پایوران در سطح سپاه و بسیج استان سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۷۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، با بیان اینکه روز شهادت شهید مرتضی مطهری روز معلم نامگذاری شده است گفت : این روز نیز به نام روز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه بیش از 160 برنامه در سپاه و بسیج در سطح استان سمنان برگزار می شود افزود : تقدیر از مربیان عقیدتی در سپاه و بسیج از برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در استان است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه بیش از 500 مربی بسیجی و بیش از 100 مربی سپاهی در سطح استان سمنان وجود دارد تصریح کرد : برنامه ی همایش مطهر با تبیین تفکر و اندیشه شهید مطهری از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در استان است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : مسابقات کتابخوانی از کتاب های شهید مطهری، کرسی های آزاد اندیشی در خصوص تبیین تفکرات شهید مطهری و جلساتی با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در استان است.
وی از برگزاری جلسات ذکر مبارک و پاسخ به شبهات توسط مربیان عقیدتی سپاه خبر داد و گفت : در بسیج استان نیز مربیان عقیدتی حلقات صالحین را با موضوعات اخلاقی و ... در جهت تقویت اعتقادات پایوران برگزار می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار