نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره بر اینکه سخنان شهید مطهری رنگ خدایی داشت گفت: شهید مطهری به یقین دارای شخصیتی پاک و مطهر بود
کد خبر: ۹۱۳۲۷۷۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، پاسداران و هادیان سیاسی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت روز عقیدتی و سیاسی با نماینده، ولی فقیه در استان دیدار کردند.
در این دیدار آیت الله شاهچراغی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری بیان کرد: شهید مطهری به معنای واقعی پاک و مطهر بود و همانند امام حسین (ع) سخنانش رنگ خدایی داشت.
نماینده، ولی فقیه در استان اظهار کرد: اگر به سخنان و سفارش‌های استاد مطهری عمل کنیم هم به اخلاق و هم به تربیت می‌رسیم.
وی افزود: عقیده انسان باید همانند گره‌ای کور محکم و قوی باشد و این گره نباید زود و با هر تکانی باز شود.
وی ادامه داد: اگر میبینیم که سپاه در تمام عرصه‌ها به خصوص خدمت رسانی به مردم، درخشندگی دارد بخاطر اعتقاد قوی پاسداران است.
وی خطاب به مربیان سیاسی گفت: سخنرانی‌های مربیان سیاسی باید همراه با عمل باشد یعنی خانواده، دوستان و خود مربیان در سخنرانی‌ها تاثیر گذار هستند؛ هادیان و مربیان سیاسی باید روی عقیده و اعتقاد مردم کار و برای آن هزینه کنند.
امام جمعه سمنان خاطر نشان کرد: مردم از امام خمینی (ره) عمل دیدند و عمل ایشان بود که مردم را شیفته کرد؛ اهل بیت امام در استفاده از قلم بیت المال احتیاط می‌کردند.
وی با تاکید بر اهیمت اعتقاد و عقیده انسان به خداوند و اینکه عقیده یک اصل و اساس است ادامه داد: خدا از رگ کردن به ما نزدیکتر است و عقیده ما نسبت به قیامت باید قرص و محکم باشد.
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: مبارزه در راه عقیده به معنای جهاد است و ۴ نوع جهاد وجود دارد؛ جهاد اصغر همانند دفاع مقدس، جهاد اکبر که به معنای مبارزه با هوا و هوس است، جهادافضل به معنای امربه معروف و نهی از منکر و جهاد کبیر به معنای نه گفتن به دشمنان است.
وی با اشاره بر حرکت اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران گفت: ترامپ تصور می‌کرد می‌تواند ایران را تضعیف کند، اما این کار او منجر به خیر شد و ملت ایران با پوشیدن لباس سپاه خود را پاسدار اعلام کردند.
در پایان این دیدار از هادیان سیاسی و مربیان تقدیر و تشکر شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها