خبرهای داغ:
پاسداران و بسیجیان ناحیه امام صادق (ع) آبیک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری با امام جمعه شهر آبیک دیدار کردند
کد خبر: ۹۱۳۲۷۶۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام محمد پنجی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق شهرستان آبیک در دیدار با امام جمعه آبیک ضمن گرامی داشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران بیان کرد: ما افتخار داریم که در راستای برنامه های فرهنگی و عقیدتی در سپاه و بسیج خدمت گذاری کنیم و وظیفه دفاع مقابل از ارزش های اسلامی در برابر دشمن را در سپاه پاسداران داریم و حوزه نمایندگی در عرصه های میدانی سپاه و بسیج با برگزاری برنامه های معرفتی و عقیدتی نقش آفرینی می کند.
وی افزود:در سالی که گذشت حوزه نمایندگی ولی فقیه در عرصه های سپاه و بسیج در قالب نشست های بصیرتی و عقیدتی و تربیت تعالی حوزه ای که بیش از ۵۰ عنوان برنامه اجرا شده است و در بین پاسداران نیز بیش از ۲۰برنامه اخلاقی و روشنگری و برنامه های قرآنی اجرا شده است.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام محمد میرامینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک بیان کرد: خداوند متعال عالم را قانونمند آفریده است و اگر کسی می خواهد در دنیا و آخرت سعادتمند شود باید این قوانین را بفهمد.
وی افزود: یکی از این سنت های الهی که باعث شجاعت در انسان می شود ترس از خداوند است و کسانیکه این خصیصه اخلاقی را دارند مطمئن هستند با داشتن خدا دیگر از غیر خدا هراسی نیست.
حجت الاسلام میرامینی در خاتمه متذکر شد: در مورد تعداد یاران امام زمان روایت است که ۳۱۳نفر می باشد ولی در تعداد دشمنان حضرت چیزی بیان نشده است که نشان دهنده اهمیت یاران امام زمان از دشمنانش می باشد و اگر می خواهید در رابطه با امام زمان کاری کنید سعی کنید بر یاران حضرت بیافزاید و از دشمنان هراسی نداشته باشید.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها