خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید، اظهارداشت: بی‌شک منظور از رونق تولید، صرفاً تولید اقتصادی نیست بلکه باید به تولید فرهنگ، فکر، زیرساخت، ایده، باور و اندیشه نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۴۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی صبح امروز در جلسه اعضای شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان استان، هیئت‌های مذهبی را ظرفیتی عظیم دانست و گفت: هیئت‌های مذهبی به‌واسطه ارتباط تنگاتنگشان با اقشار مختلف مردم می‌توانند در بازگو کردن مسائل مختلف در راستای حل مشکلات جامعه گام‌های مؤثری بردارند.

وی همچنین با اشاره به سند راهبردی گام دوم انقلاب بیان کرد: هرکس در جایگاه خود می‌تواند با مطالعه دقیق و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب، زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم سازد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان که ماه خودسازی است، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب به سه محور خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی توجه ویژه‌ای دارد و انسان‌ها باید با خودسازی به جامعه‌پردازی ورود کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تقسیم بیانیه گام دوم انقلاب به سه قسمت اصلی، عنوان کرد: ویژگی‌های انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب و الزامات انقلاب سه محور اصلی بیانیه این بیانیه به شمار می‌آید که ما باید به تمام این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: نخستین الزام گام دوم علم و دانش است که مورد تاکید فراوان رهبر معظم انقلاب است و باید تلاش کنیم از این پس به جای صدور مدرک به فکر تولید علم در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور باشیم.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی، اخلاق و معنویت، سبک زندگی اسلامی نه غربی و عزم جهادی و عزت ملی و دشمن شناسی و دشمن ستیزی را از دیگر الزامات گام دوم است خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها