خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان طی پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم و مسئولین همیشه در صحنه و بصیر همدان در مراسم تشییع پیکر طلبه شهید «مصطفی قاسمی» همدان تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۳۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

پیام تقدیر سپاه انصارالحسین(ع) همدان از حضور حماسی مردم همدان در تشییع پیکر طلبه شهیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان طی پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم و مسئولین همیشه در صحنه و بصیر همدان در مراسم تشییع پیکر طلبه شهید «مصطفی قاسمی» همدان تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و اناالیه راجعون

بار دیگر طغیان شقیئی از اشقیاء را شاهد شدیم و مظلومیتی دیگر در تاریخ روحانیت رقم خورد، بی‌شک خون این شهید مظلوم در رگ‌های اجتماع تزریق و موجب بیداری جامعه خواهد شد. سرخی خون شهید سرخی صبح ظهور است. روحانیت شهید می‌شود تا ظهور را نزدیک کند، اما مسئولین مرتبط در عدم کنترل فضای مجازی در قیامت در پیشگاه خداوند متعال جوابگو خواهند بود.

اینک از حضور گسترده و ارزشمند مردم شهیدپرور و مسئولین خدوم استان خصوصاً امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان در تشییع پیکر مطهر این شهید مظلوم تقدیر و تشکر نموده  و ضمن شکرگزاری به در گاه قدس احدیت و اعلام پشتیبانی قاطع از حوزه علمیه و طلاب علوم دینی شهادت مظلومانه این روحانی مظلوم (مصطفی قاسمی) را به جامعه روحانیت و حوزه‌های علمیه، و بالاخص حضرت آیت‌الله موسوی اصفهانی مدیریت محترم حوزه‌های علمیه استان و مردم انقلابی و خانواده محترم ایشان تبریک وتهنیت می‌گوئیم.

و لینصرن ا... من ینصره ان ا.. لقوی عزیز

حسین   علیّ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات