خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:

شهید مطهری عالم با عمل و اسلام‌شناسی دلسوز برای همه نسل‎ها بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: شهید مطهری عالم با عمل و اسلام‌شناسی دلسوز برای همه نسل‎ها بود.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۱۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

شهید مطهری عالم با عمل و اسلام‌شناسی دلسوز برای همه نسل‎ها بودحجت‌الاسلام علیرضا گودرز تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: شهید مطهری عالم با عمل و اسلام‌شناسی دلسوز برای همه نسل‎ها بود.

وی افزود: باید آثار علامه مطهری برای نسل جوان تبین شود و به صورت کتابچه کوچک در دسترس همگان به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گیرد و هدف ایشان از این آثار گرانقدر برای جوانان ذکر و تبین شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه متاسفانه آن گونه که در خور ایشان است به ابعاد شخصیتی ایشان پرداخته نشده است، گفت: بیشتر به شهادت ایشان و عالم بود ایشان پرداخته شده است غافل از اینکه ایشان  عامل به علم خود بود و یک فرد بسیار زبردست و بصیر به زمان خود و نقشه‎های دشمنان و طاغوت بوده است که این بعد از شخصیت ایشان باید بیشتر شناسانده شود.

گودرز تله‎جردی تصریح کرد: شهید مطهری بیشتر در پی شناساندن اسلام ناب محمدی و تفکر خالص انقلابی بود و نسل جوان کنونی ما بیش از دیگران به ترویج اندیشه‌های ایشان نیازمند است چراکه ماهیت دشمن و طاغوت همان است و فقط ظاهر آن عوض و امروزی شده است.

وی با بیان اینکه دشمن تاب فعالیت این شهید والامقام را که همچون گوهر ارزشمندی بود، نیاورد و ایشان را شهید کرد، گفت: باید همه در راستای ترویج اندیشه‌های ایشان در راستای نهادینه کردن اندیشه اسلامی و تفکر و عمل انقلابی در جامعه تلاش کنیم و برای این منظور باید اقداماتی انجام داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: در وهله اول باید به نسل جوان و برخی مسئولین خودباخته، اصرار دشمن بر دشمنی خود با ایران اسلامی را تبیین کرد تا این عناد و دشمنی و خوی خباثت استکبار آشکار شود و در وهله دوم با معرفی کردن الگو های برتر معنوی اخلاقی موفق  و نشان دادن ثمره انقلابی عمل کردن به عامه مردم، این اندیشه را نهادینه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات