امام جمعه شهرستان طارم گفت:سپاه پاسداران نهادی کارآمد، انقلابی و برخاسته از آرمان های حق طلبانه است.
کد خبر: ۹۱۳۲۶۸۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت  دوازدهم اردیبهشت ماه، گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از کارکنان و هادیان سیاسی این شهرستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان طارم دیدارکردند.

 

حجت الاسلام صادقی پور با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم سرلوحه کار سپاه پاسداران است، تصریح کرد: بسیجیان و پاسداران به دور از خط و خطوط سیاسی تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف انقلاب و اجرای منویات مقام معظم رهبری و مقابله با دنیای کفر و استکبار به کار گرفته‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان بازوی توانمند ولایت و رهبری، آماده پاسداری از حاکمیت جمهوری اسلامی در تمام عرصه های مورد نیاز بوده است.

 

حجت الاسلام صادقی پور با اشاره به حضور سپاه در عرصه دفاع از دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این عرصه نیز این نیرو در مبارزه با انحرافات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در طول انقلاب نقش آفرین بوده است.

 

نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرستان طارم با اشاره به پایبندی سپاه به ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به رغم توطئه دشمنان، سپاه با تمام توان، تلاش، از جان گذشتگی و ایثار این مسوولیت را به خوبی انجام داد.

 

در ادامه این دیدار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم به نقش‌آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران امروز کار کمک به سیل‌زدگان را اولویت خود قرار داده و با مشارکت نیروها و گردان‌های بسیجی به یاری سیل‌زدگان شتافته است.

 

حجت الاسلام طالبی با اشاره به کارنامه چهل‌ساله سپاه پاسداران، گفت: سپاه پاسداران طی این چهل سال به آحاد مردم نشان داد که هیچ‌گاه به ملت خیانت نکرده و همیشه در کنار ملت و مردم بوده و هر جا که انقلاب نیز با مشکل مواجه شده خط مقدم مبارزه بوده است.

 

این مسئول با اشاره به هراس دشمنان خارجی و داخلی در خصوص درخشش نام بسیج و سپاه، عنوان کرد: هر نیرنگ و مسئله‌ای که از سوی دشمنان به وجود آید قطعاً با سپر تسخیرناپذیر بسیج و سپاه مواجه خواهند شد.

ارسال نظرات