خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

خدمات‌رسانی 1038 جهادگر در ایام نوروز به همدانی‌ها

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از خدمات‌رسانی یک هزار و 38 جهادگر در ایام نوروز به مردم استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۲۶۶۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

خدمات‌رسانی 1038 جهادگر در ایام نوروز به همدانی‌هاسرهنگ علی قراباغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فعالیت یک هزار و 38 جهادگر در قالب  180 گروه جهادی در ایام نوروز 98 در سطح استان همدان اظهار داشت: از این تعداد 77 گروه جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار حضور یافته‌اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده افزود: جهادگران بسیجی در این مناطق اقداماتی را در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و ... انجام دادند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: 103 گروه جهادی نیز در زمان بارش‌های شدیدی که منجر به سیل در سطح استان شد به یاری دستگاه‌های متولی شتافنتد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، تجهیز کتابخانه‌ها برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری کلاس‌های عقیدتی، اخلاقی، قرآنی و ... از جمله فعالیت‌هایی بود که در حوزه فرهنگی و آموزشی توسط گروه‌های جهادی در مناطق هدف برگزار شد.

قراباغی در ادامه با بیان اینکه 500 نفر از خدمات بهداشتی و درمانی گروه‌های جهادی در ایام نوروز 98 برخوردار شده‌اند، تصریح کرد: این خدمات در زمینه‌های ویزیت عمومی، زنان و زایمان، دندانپزشکی و ... به مردم ارائه شده است.

وی در خصوص فعالیت‌های عمرانی گروه‌های جهادی در ایام نورز اظهار داشت: مرمت و بازسازی 10 باب خانه محروم و نیازمند، مرمت دو باب خانه عالم و نوسازی و زیباسازی یک باب مدرسه از مهمترین اقداماتی است که گروه‌های جهادی استان در ایام نوروز در حوزه عمرانی انجام داده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به وقوع سیل در چند نقطه کشور یادآور شد: از دیگر اقداماتی که گروه‌های جهادی استان در ایام نوروز انجام دادند، برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن به مناطق سیل زده کشور بود.

وی تصریح کرد: حضور 250 جهادگر همدانی در مناطق سیل‌زده استان لرستان و 25 جهادگر در مناطق سیل‌زده استان گلستان از فعالیت‌هایی بود که گروه‌های جهادی در ایام نوروز 98 انجام دادند.

قراباغی با بیان اینکه در بارش‌های فروردین ماه استان همدان نیز از سیل آسیب دید،  گفت: 103 گروه جهادی در زمان بارش‌ها به کمک دستگاه‌های متولی آمدند و با ایجاد سیل بند، لایروبی جوی‌ها و ... در کمک به کاهش آسیب‌های ناشی از سیل در استان نیز اقدامات قابل توجهی را انجام دادند.

قراباغی گفت: حضور مردم در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار و تلاش آنها برای محرومیت‌زدایی می‌تواند به افزایش رضایت‌مندی مردم نیازمند و محروم از نظام اسلامی منجر شود.

وی افزود: حضور دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و ... در مناطق محروم، نویدبخش تربیت مدیرانی انقلابی و جهادی برای آینده انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات