جاماندگان کارت سوخت ثبت نام کنند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می توانند از طریق سامانه دولت همراه برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۱۳۲۶۱۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می توانند از طریق سامانه دولت همراه برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کنند.

رجب پور افزود: مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می توانند با مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir و همچنین اپلیکیشن دولت همراه و یا کددستوری #۴* به منظور دریافت کارت سوخت تقاضای خود را ثبت کنند.

به گفته وی مراحل ثبت نام صرفا" غیرحضوری و از طریق سامانه دولت همراه انجام می شود و کارت سوخت صادر شده به آدرس نوشته شده در زمان ثبت نام برای متقاضی ارسال می شود.

همچنین مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خاطر نشان کرد: با توجه به پایداری شرایط نامساعد جوی و تداوم سرما در استان ، مصرف کنندگان نفت سفید نسبت به دریافت و ذخیره سازی سوخت از فروشندگی های محل سکونت خود اقدام کنند.

رجب پور افزود: آن دسته از مصرف کنندگانی که به دلیل نداشتن سوخت گاز طبیعی از نفت سفید استفاده می کنند با کالابرگ شماره های ( ۵۲۹ ، ۳۲۹ ، ۲۲۹ ، ۱۲۹ ) نسبت به دریافت و ذخیره سازی سوخت خود از فروشندگی های مربوطه اقدام کنند.

وی ادامه داد : اعتبار کالا برگ اعلام شده تا پایان وقت اداری مورخ ۳ / ۴ / ۱۳۹۸ می باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری تاکید کرد: کالابرگ اعلام شده برای خانوارهای دائمی و خوش نشین یک و دو نفره با شماره ۳۲۹ به مقدار ۴۰۰ لیتر و سه وچهار نفره با شماره ۲۲۹ به مقدار ۴۰۰ لیتر قابل دریافت است.

وی افزود: برای خانوارهای دائمی و خوش نشین پنج یا شش نفره با شماره ۵۲۹ به مقدار ۵۰۰ لیتر و هفت نفره به بالا با شماره ۱۲۹ به مقدار ۵۰۰ لیتر سهمیه مشخص شده است که از تاریخ یاد شده قابل دریافت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها