خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت شهدای قطیف عربستان با حضور طلاب خوزستانی در اهواز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۵۷۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، مراسم گرامیداشت شهدای قطیف عربستان با حضور طلاب خوزستانی، عشایر عرب اهواز و جمعی از مردم ولایتمدار در اهواز برگزار می شود.

این مراسم با حضور آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان و سخنرانی آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز و مداحی و شعرخوانی ذاکران اهل بیت(ع) انجام می پذیرد.

 

مراسم گرامیداشت شهدای قطیف، شامگاه سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در منطقه کوی علوی مدرسه علمیه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار می شود.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از رسانه‌های سعودی، وزارت کشور عربستان اعلام کرد که ۳۷ شهروند این کشور را به اتهام شرکت در فعالیت‌های تروریستی اعدام کرده است.

این در حالی است که ۳۲ تن از اعدام شدگان از شهروندان شیعه و طلاب علوم دینی و فعالانی هستند که برای تحقق عدالت اجتماعی و برابری در عربستان تلاش می‌کردند.

 

انتهای پیام/

این مسئول خاطرنشان کرد: اقدام آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه نشان داد که در آمریکا عقل، منطق و قانون کماکان حاکم نیست. بی‌شک آن‌ها پاسخ خود را از این یاوه‌گویی دریافت خواهند کرد و قدرت و توانمندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا وحضور مردم شهیدپرور درسایه تدابیر امام خامنه ایی مدظل عالی برای انها ثابت خواهدشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها