نمایش موزیکال «عروس مردگان» درحالی بلیت فروشی خود را تا قیمت ۱۹۰ هزار تومان آغاز کرده که به نظر می‌رسد همچون دیگر برنامه‌های سالن تهران رویال هال، یک نمایش سلبریتی‌زده و «لاکچری» است.
کد خبر: ۹۱۳۲۵۳۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، بلیت‌فروشی سه روز نخست نمایش «عروس مردگان» از ظهر امروز (ساعت ۱۲ دوشنبه ۹ اردیبهشت) و با ۲۴ ساعت تأخیر نسبت به اعلام پیشین، آغاز شد.

 

این نمایش به طراحی و کارگردانی امیدرضا سپهری و تهیه‌کنندگی مریم نراقی اجرا می‌شود و در آن بازیگرانی همچون مهران احمدی، مهران امام‌بخش، نازنین بیاتی، سارا توکلی، فرناز توللی، امیر جعفری، شقایق دهقان، ناصر عاشوری، علی عامل هاشمی، نیکی کریمی، میلاد کی‌مرام و محمد لهراسبی ایفای نقش می‌کنند و از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت در سالن تهران رویال هال هتل اسپیناس پالاس روی صحنه می‌رود.

بلیت‌های نمایش «عروس مردگان» از ۷۰ هزار تومان (در بالکن دوم) آغاز می‌شود و تا ۱۹۰ هزار تومان در طبقه همکلف روبروی صحنه قیمت‌گذاری شده است. با توجه به اینکه تنها چند دقیقه است سایت برای بلیت‌فروشی باز شده اما بسیاری از بلیت‌های طبقه اول رزرو یا خریداری شده است و مشخص نیست یک شروع پرقدرت است یا شیوه‌ای از تبلیغات برای این نمایش موزیکال؟

به گفته گروه،‌ نمایش «عروس مردگان» اقتباسی از «عروس مرده» به کارگردانی تیم برتون است. اجرای موزیکال این نمایش برای نخستین بار در ایران روی صحنه خواهد رفت و ارکستر «ایستگاه» موسیقی نمایش را به صورت زنده و با آهنگسازی میلاد مهدوی اجرا خواهد کرد. 

امیدرضا سپهری طراح و کارگردان این نمایش است و مریم نراقی تهیه‌کنندگی این اثر موزیکال را برعهده دارد. محمد معتمد نیز به عنوان سرمایه‌گذار، این پروژه را همراهی می‌کند.

باید منتظر ماند و دید که این نمایش لاکچری در گیشه موفق خواهد بود یا به سرنوشت کنسرت نمایش «هفت شهر عشق» مبتلا خواهد شد.

ارسال نظرات