سیدعباس صالحی نوشت: ترور طلبه همدانی زنگ خطر آغاز خشونت‌های عریان است؛ نفرت‌سازان پشت صحنه این بازی کثیف‌اند.
کد خبر: ۹۱۳۲۵۳۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، ظهر هفتم اردیبهشت‌ماه در حادثه‌ای دلخراش حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی در کوچه آخوند ملاعلی معصومی همدانی و مقابل حوزه علمیه همدان از سوی یک ضارب مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و جان خود را از دست داد. پس از به هلاکت رسیدن قاتل این طلبه همدانی که روز گذشته در جریان درگیری با نیروهای انتظامی، بسیاری به دنبال دلیل و انگیزه این حادثه دلخراش هستند. بسیاری بر این باورند که همه این ماجرا به توئیت یک بازیگر سینما برمی‌گردد.

گویا یک روحانی اکانتی جعلی در توئیتر است خوهان ازدواج زنان ایرانی با نیروهای حشدالشعبی عراق شده است. این بازیگر سینما هم این توئیت جعلی را در صفحه خود منتشر می‌کند. امروز رسانه‌ها به نقل از یکی از دوستان قائل طلبه همدانی نوشتند که علت این قتل همان توئیت بازیگر سینما در این زمینه بوده است و نفرتی که از روحانیون در دل مخاطبان توئیتری‌اش ایجاد کرده است. بسیاری خواستار ورود دادستانی به این قضیه شده‌اند.

بیشتر بخوانید

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت: «ترور طلبه همدانی زنگ خطر آغاز خشونت‌های عریان است. نفرت‌سازان پشت صحنه این بازی کثیف‌اند. بنگریم که در همین گفتگوهای حقیقی و مجازی، چقدر بازار خشونت کلامی پررونق است! گلوله‌ها با باروت کلمات ساخته می‌شوند.»

ارسال نظرات