فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت عباس(ع) شهر لولمان:

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

ستوان یکم امیر خوش خلق فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت عباس (ع) شهر لولمان در جمع فعالان فضای مجازی گفت؛ اگر از فضای مجازی غافل شویم و نیروی مومن و انقلابی این فضا را ترک کند مطمئنا ضربه بزرگی خواهیم خورد.
کد خبر: ۹۱۳۲۵۱۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱

اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنگر ؛صبح امروز فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت عباس (ع) شهر لولمان در جمع فعالان فضای مجازی گفت : امروزه با افزایش ارتباطات از راه دور افکار عمومی از سطح ملل پا را فراتر گذاشته است.


وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در یکی از بیانات خود در مورد فضای مجازی فرمودند که حوزه فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و تاکید کردند که اگر امروز رهبر انقلاب نبودم حتما رئیس فضای مجازی کشور می شدم.


وی افزود در حوزه شبکه اجتماعی و پیام رسان می بینیم که به خاطر عدم بومی سازی مناسب و حمایت از تولیدات داخلی یک پیام رسان خارجی که بر اساس قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران عمل نمی کند با جذب ۴۰ میلیون مخاطب در مواقعی دست به آشوب و تخریب نظام می زنند به این دلیل اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است.


خوش خلق بیان کرد: اگر از فضای مجازی غافل شویم ، اگر نیروی مومن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد .


فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت عباس(ع) شهر لولمان در پایان خطاب به فعالان فضای مجازی گفت؛ انتظار ما از شما فعالان فضای مجازی این است که بتوانید یک حرف حق را با استدلال قوی و با زبان شیوا و هنرمندانه بیان کنید تا حرف حق شما به گوش و چشم هزاران و شاید میلیونها مخاطب برسد و اگر گاهی حرفی برای گفتن ندارید انعکاس خوبی برای کارهای هنرمندانه دیگران در فضای مجازی باشید و حتی با گفتن یک جمله باعث تقویت روحیه جناح مومن و انقلابی فعال در فضای مجازی باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار