خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مربیان عقیدتی در ترویج اندیشه‌های اسلامی نقش بی‌بدیلی دارند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مربیان عقیدتی در ترویج اندیشه‌‌های اسلامی نقش بی‌بدیلی دارند.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۸۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در همایشی که به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در مهاباد، برگزار شد، اظهار کرد: تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی دو چالش بسیار بزرگ در یک دهه اخیر بوده که توسط سرویس های اطلاعاتی استکبار جهانی از جمله کشورهای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای تفرقه انکنی بین مسلمانان به وجود آمده است.

وی حربه اصلی دشمنان اسلام را دامن زدن به برخی مشکلات اقتصادی و اشاعه انحرافات فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: تهاجم فرهنگی دشمنان، مسوولیت ما را در قبال مردم و جوانان بیشتر کرده است و با حضور موثر فرهنگی باید بهترین مقابله با دشمنان را در فضای رسانه ای داشته باشیم.

حجت الاسلام سرایی در واکنش به گردن زدن 37 نفر در عربستان سعودی، بیان کرد: دولت آمریکا و متحدان آنها هیچ واکنشی نسبت به این جنایت نشان ندادند و رژیم آل سعود نیز در مورد جرایم مرتکب شده از سوی این افراد و زمان ارتکاب جرم آنان اطلاعاتی به رسانه ها ارائه نکرده است.

وی همچنین ضمن تسلیت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری، گفت: این شهید بزرگوار همیشه در دفاع از مبانی و مرزهای عقیدتی و اندیشه های اسلام ناب محمدی (ص) پیشگام بوده و در این راه خون پاکش را نیز تقدیم کرد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به نقش هادیان و مربیان عقیدتی در ترویج فرهنگ اسلامی، افزود: امروز دشمن به دنبال از بین بردن عقاید نسل جوان بوده و تنها راهکار اصولی برای مقابله با این ترفند دشمنان، روشنگری نسل جوان جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظرات