خبرهای داغ:
مهربانی مردم استان قزوین برای یاری سیل زدگان پایان ندارد؛
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: در ادامه ارسال کمک های مردم استان قزوین برای هموطنان سیل زده، صبح امروز توسط 9 دستگاه خودرو، کمک های جمع آوری شده برای هموطنان سیل زده در خوزستان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۶۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  امیر محبی قائم مقام کمیته امداد استان قزوین، در حاشیه ارسال بیست و ششمین مرحله کمک های مردمی استان قزوین برای هموطنان سیل زده بیان کرد: مردم استان قزوین همچون سایر هموطنان برای کمک به سیل زدگان ، مشارکت خوبی داشته اند به طوری که تاکنون بیش از سه میلیارد و 700 میلیون تومان کمک های مردمی از طریق این نهاد ،برای سیل زدگان جمع آوری شده و ارسال شده است.

وی ادامه داد: در ادامه ارسال کمک های مردم قزوین برای سیل زدگان، 9 دستگاه خودرو شامل سه دستگاه کامیونت و شش دستگاه نیسان کمک های جمع آوری شده برای هموطنان سیل زده در خوزستان ارسال شد که بدین ترتیب کمک های ارسالی برای سیل زدگان به 29 دستگاه خودرو رسید.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: ارزش کمک های ارسالی در این مرحله بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است.

وی عنوان کرد: تاکنون بالغ بر 62هزار بطری آب معدنی، 149 تخته فرش، 340 متر مربع موکت، حدود دو هزار تخته پتو، پنج دستگاه یخچال، هفت دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه تلویزیون، بیش از 24 هزار جفت کفش و البسه و بیش از 13 هزار مورد سایر لوازم ضروری از سوی مردم نیکوکار استان قزوین اهدا شده و برای سیل زدگان شمال و غرب کشور ارسال شده است.

محبی یادآورشد: مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و یا از طریق شماره حساب 639999 و شماره کارت 6037707000082663 برای سیل زدگان ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها