نماینده، ولی فقیه در اجلاسیه شهدای کارگری:
آیت الله حسینی شاهرودی، شهدای جمهوری اسلامی را بزرگترین سرمایه معنوی کشور دانست و گفت: به برکت شهدا امروز ایران در میان کشورهای منطقه بزرگترین قدرت و سرافرازترین کشور است.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۵۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بیج از کردستان،  آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در کنگره شهدای جامعه کارگری کردستان که صبح امروز در سنندج برگزار شد اظهار کرد: شهدا آدم‌های اسمانی نبودند بلکه انسان‌های معمولی بودند، اما متفاوت و بر حسب آموز‌های دینی زندگی کردند و به جبهه‌های جنگ علیه دشمن رفتند چرا که نیک میدانستند که جبهه دانشگاه انسانسازی است.

وی گفت: امروز انچه در برابر تمام تاکتیک‌های دنیا پاسخگو است سیره شهدا است.


نماینده، ولی فقیه در ادامه عنوان کرد: تا زمانی که همه ما یک دل و هم صدا و در تبعیت از ولایت فقیه باشیم دشمنان هرگز قادر نخواهند بود که کوچکترین خدشه به اقتدار و استقلال کشور وارد کنند.

وی با اشاره به قدرت اول نظامی ایران در منطقه گفت: ما در برابر تمام تحریم‌ها و تهدید‌ها خواهیم ایستاد و این بار نیز از فریب دشمن پیروزمند و سر بلند بیرون خواهیم امد.

شهدا صالح‌ترین بندگان خدا بر زمین هستند

آیت الله حسینی شاهرودی شهدای جمهوری اسلامی را بزرگترین سرمایه معنوی کشور دانست و گفت: به برکت شهدا امروز ایران در میان کشور‌های منطقه بزرگترین قدرت و سرافرازترین کشور است.


حسینی شاهرودی سپس به وضع ذلت بار کشور‌های منطقه بویژه عربستان سعودی در سرسپردگی به آمریکا و همپیمانانش اشاره کرد و گفت: ایران امروز به برکت خون شهیدانش در مقابل هیچ قدرت زورگویی در منطقه و جهان سرخم نمی‌کند.


نماینده، ولی فقیه در کردستان مقام والای شهدای جامعه کارگری را ستود و اظهار داشت: نقش کارگران بویژه شهدای این قشر زحمتکش هیچگاه از یاد‌ها فراموش نخواهد شد.


وی در پایان از اقدامات صورت گرفته در اجلاسیه شهدای کارگری در کردستان در راستای بزرگ داشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید استان قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات