خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

روحانیون برای تحقق گام دوم انقلاب تلاش کنند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: روحانیون برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید بیشتر تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۵۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی ظهر امروز در همایش ششمین نشست تخصصی استهلال که با حضور طلاب شیعه و سنی در بوکان برگزار شد، اظهار داشت: در برهه کنونی مسئولیت خطیری بر دوش اقشار مختلف مردم قرار گرفته است، ولی در این میان مسوولیت روحانیون اعم از شیعه و سنی به مراتب سنگین‌تر است.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از طرف مقام معظم رهبری، اضافه کرد: در برهه کنونی باید برای خودسازی و تمدن‌سازی گام برداریم، روحانیون شیعه و سنی در این زمینه باید بیش از پیش فعال شوند و فعالیت‌های‌شان باید آثار ملموس و خروجی قابل توجهی داشته باشد.

این مسوول با بیان اینکه در چهل سال نخست انقلاب ایادی استکبار جهانی مقابل ما ایستاده بود، اضافه کرد: همچنین ملت ایران در بسیاری از زمینه‌ها بی‌تجربه بود، ولی با این وجود همین ملت با وجود تحریم‌های بی‌سابقه دشمنان و سنگ‌اندازی استکبار، منشاء آثار بسیار بزرگی شدند، بنابراین باید در چهل سال دوم انقلاب از تجارب و دستاوردهای گذشته الهام گرفت و در همه زمینه‌ها اعم از صنعت، اقتصاد، فرهنگ و ... درخشید.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه آیت الله مطهری این دانشمند فرزانه سمبل بارز انقلابی‌گری، تفکر بسیجی و روحیه جهادی بودند و در همه زمینه‌ها مقابل دشمنان ایستادند، گفت: بنابراین ما نیز باید ایشان را برای خودمان الگو قرار دهیم، تا انقلاب اسلامی ایران به سرمنزل مقصود برسد.

وی با اظهار اینکه ما روحانیون الگوی جامعه هستیم و باید پرچمدار این جریان باشیم، اظهار کرد: بنابراین باید آحاد مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان یک نوع منش، کردار و گفتاری را از روحانیان مشاهده کنند، که آنها نیز به انقلاب اسلامی ایران گرایش پیدا کنند.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه بنگاه‌های خبری دنیا در مقابل کشته شدن 37 نفر در عربستان سکوت اختیار کردند، افزود: هرکجا بیدادگری، حق‌کشی و ظلمی رخ داده است، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نخستین کشوری بود، که واکنش قاطع و شفاف داشته است، بنابراین این روحیه را باید در شرایط کنونی نیز حفظ و تقویت کرد.

سرایی گفت: با وجودی که ذات ایادی استکبار جهانی شیطانی و پلید است، ولی درصدد نشان دادن یک چهره غیرواقعی از خود بوده و می‌خواهد که ملت‌های مناطق مختلف دنیا را فریب دهد، حال آنکه امروز ملت‌ها هوشیار شده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار