فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان صبح امروز در اجلاسیه شهدای جامعه کارگری گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ شهادت و ایثارگری در عرصه های کار، صنعت و تولید، تبیین، فرهنگ سازی، زنده نگه داشتن و ماندگار کردن نقش شهدای کارگری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهداف عمده برگزاری این یادواره بوده است.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۴۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، صبح امروز در اجلاسیه شهدای جامعه کارگری در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: توسعه و تعمیق فرهنگ شهادت و ایثارگری در عرصه‌های کار، صنعت و تولید، تبیین، فرهنگ سازی، زنده نگه داشتن و ماندگار کردن نقش شهدای کارگری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهداف عمده برگزاری این یادواره بوده است.

وی عنوان کرد: نام شهیدان تا ابد در تاریخ جاودانه است و به برکت همین خون‌های پاک امنیت در کشور حکم فرماست.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان گفت: امروز دشمنان جبهه‌های متعددی را علیه ملت ایران گشوده اند و جنگ معیشت و اقتصاد را علیه ما براه انداخته اند که در این راستا رشادت و استقامت ملت ایران نخواهد گذاشت آنان به اهداف خود دست یابند.

وی با بیان اینکه قشر کارگر از ابتدای پیروزی انقلاب در خط مقدم قرار داشتند، تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز کارگران در خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی هستند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه است افزود: اقتدار امروز نظام را باید مدیون شهدا بود و همه ملت ایران باید قدردان انقلاب اسلامی؛ شهدا و ایثارگران باشند و از خانواده شهدا باید تقدیر و تکریم شود.

سردار رجبی در پایان اظهار داشت: شهدا مظهر پاکی و نور و آرامش هستند و جامعه امروز نیازمند عطر حضور شهیدان است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات