مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی تأکید کرد

کارگران از وفادارترین اقشار جامعه/ لزوم هوشیاری کامل در برابر توطئه ها و اختلاف اندازی های دشمنان

آبایی با اشاره جمعیت 65 درصدی کارگران گفت: کارگران در طول چهل سال انقلاب نشان دادند که در صحنه هستند و هوشمندی خود را در برابر دشمنان حفظ کرده اند.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۳۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدتقی آبایی مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی در مراسم روز قشر بسیج کارگری ضمن تبریک هفته کار و روز جهانی ایمنی، با تاکید بر اینکه کارگران به عنوان سرداران جنگ اقتصادی و لزوم تحقق شعار سال، وظیفه سنگینی برعهده دارند.

وی با اشاره به هجمه های دشمنان در جنگ اقتصادی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی باید آرایش جنگی به خود بگیریم؛ به طور قطع امسال بایستی شاهد اصلاح سیاست های اقتصادی در کشور باشیم تا بتوانیم نتیجه ای موثر دریافت کنیم و دولت هم به این نتیجه رسیده و صحبت های وزیر کار هم نشان از این واقعیت دارد.

مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه در حوزه کار و کارگر باید جدی تر از گذشته وارد عمل شویم، بیان داشت: رقم افزایش حقوق 48 درصدی که برای حقوق کارگران در نظر گرفته شده است تنها مورد توقع این قشر نیست و دولت هم در آینده برنامه های دیگری برای افزایش حقوق این جامعه زحمتکش خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با کارگران عنوان کرد: نگاهی که ایشان به جامعه کارگری دارند و دیدار با این قشر را به عنوان بهترین دیدار می دانند، وظایف و مسئولیت های کارگران را بیشتر می کند.

آبایی ادامه داد: مقام معظم رهبری اختلافات در جامعه کارگری را ترفند دشمنان برای جدایی ملت از انقلاب عنوان کردند که موضوع مهمی است؛ به عنوان مثال در استان مرکزی با جمعیت 65 درصدی کارگران، اگر دشمن بخواهد اختلافی در کشور راه بیندازد قطعا می تواند در این حوزه فعالیت داشته باشد و البته کارگران در طول چهل سال انقلاب نشان دادند که در صحنه هستند و هوشمندی خود را در برابر دشمنان حفظ کردند.

مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی در همین خصوص تصریح کرد: مقام معظم رهبری همچنین یکی از باوفاترین قشر در جامعه را گارگران دانستند که باید دست در دست یکدیگر بدهیم تا بتوانیم مشکلات و دغدغه های کارگران را پاسخ دهیم.

آبایی اعتراض کارگران را حق طبیعی آنها دانست و خاطرنشان کرد: اعتراضات کارگری در چارچوب قوانین ایرادی ندارد ولی نباید افکار دشمنان را به خود جلب کند و دشمنان از آنها سوء اسفاده کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات